Himalaya Herbals – oczyszczający żel do mycia twarzy

Firmę Himalaya Herbals miałam okazję poznać przeszło rok temu.Znana mi jednak była z past do zębów, więc sądziłam że zajmuje się ona tylko tą działką bo szczerze nigdy nic więcej tej firmy nie rzuciło mi się w oczy. Jakiś czas temu jednak przechodząc się po sklepie znalazłam mydełko Himalaya Herbals, małe zgrabne, i pachnące, więc pokusiłam się je wypróbować. Jednak dziś nie o mydełku lecz o żelu do mycia twarzy z Miodlą Indyjską – jakkolwiek to brzmi 🙂

WP_20150624_001

Żel znalazłam na stronie Wizaż24. Drogeria internetowa wizaz24.pl w której można znaleźć ciekawe promocje jak i wyprzedaże które chyba każda z nas uwielbia. Tam właśnie wyszukałam półkę z produktami Himalaya Herbals.

Drogeria internetowa wizaz24.pl

Oczyszczający żel do mycia twarzy z miodlą indyjską inaczej zwaną Neem w połączeniu z kurkumą dają ciekawe połączenie. Żel bardzo gęsty, konsystencji galaretki, przez co jest bardzo wydajny, Soczysty zielonkawy kolor, i nieco ziołowo-leśny zapach. Żel ma fajną konsystencje, na buzi rozprowadza się szybciutko, dokładnie myje buźkę co idealnie widać przy zmywaniu makijażu. Wypróbowałam już wiele żeli i balsamów czy pianek do mycia twarzy  szczerze chyba ten najlepiej radzi sobie z demakijażem szczególnie oczu. Tusz i kredka schodzi szybciutko, nie trzeba trzeć, szorować a delikatnymi masującymi ruchami, żel pozbywa się zanieczyszczeń. Preparat odżywia i nawilża skórę, usuwając nadmiar sebum, a przy tym nie wysusza i nie powoduje nieprzyjemnego wrażenia ściągnięcia skóry. Dostosowany do codziennego użytku i każdego rodzaju cery.

WP_20150624_003

Składniki główne to neem (miodla indyjska) która ma właściwości antybakteryjne a w połączeniu z kurkumą skutecznie przeciwdziała trądzikowi i wypryskom. Po wymyciu buźka jest świeża, miękka, odświeżona i nie przesuszona. Żel ten nie zawiera mydła przez co daje ten fajny efekt lekkiego nawilżenia.

Niestety żel mi się kończy a na stronie jest go również brak, będę więc musiała szukać dalej, bo jest to jeden z moich ulubieńców. Duża tuba 150 ml mi udało się go kupić po promocji i zapłaciłam za niego niecałe 6 zł, a cena regularna to około 19zł.Chyba wyłapałam go po promocji bo widzę że żel zmienił szatę graficzną, ale czy w tym czy innym pojemniczku żel jest godny polecenia. Szczerze zachęcam do wypróbowania, jako żel do mycia i pielęgnacji twarzy ale i również jako produkt do demakijażu bo sprawdza się świetnie !

 WP_20150624_002

Skomentuj

