Wyznania zakupoholiczki część III

Wyznania zakupoholiczki część III i mam nadzieję że póki co ostatnia 😛 Nie dlatego że nie będę już pisać ale obawiam się że najbardziej na tym wszystkim cierpi mój portfel. Ciąg dalszy wyprzedaży, ciągle kuszą cenami, darmowymi dostawami itp., niestety mam słabą silną wolę i szybko ulegam pokusom. Chodzą legendy że z poniedziałku nie powinno się wydawać pieniędzy bo niestety cały tydzień będzie kosztowny. Trochę jednak zaszalałam, ale też nie do końca bo mimo nowych zdobyczy, nie za wszystko płaciłam wczoraj, ale schodziły paczuszki z zamówionymi wcześniej cudeńkami. Wczoraj wstąpiłam do MOHITO, mój ulubiony sklep, cudne rzeczy, piękne, gustowne ale kosztowne, dobrze że ciąża mnie trochę blokuje przed zakupem ubrań 🙂 ale nie mogłam się oprzeć basicom które na szczęście udało mi się naciągnąć na brzuch 🙂 długo buszowałam w MOHITO i gdyby nie siostra która już odchodziła od kasy, wykupiła bym całą półkę z biżuterią ! korci mnie żeby tam wrócić ale na szczęście ten tydzień mam zaplanowany i nie znajdę chwili na szaleństwo 😛

WP_20150623_006

WP_20150623_007

Bluzeczki po 9,99 zł a metalowa kolia 14,99 zł 🙂

Kolejnymi moimi grzeszkami są zakupy w H&M online, wspominałam już wcześniej o zamówionych rzeczach. Nieco poszalałam postawiłam na kosmetyki, ale i zainwestowałam w koszulkę na rower, myślę że po urodzeniu będzie idealna. Zamówiłam lakiery do paznokci o cudnych kolorach, kredkę do brwi, moją ulubioną szminkę w kredce, szklany pilnik – rewelacyjny !! i mini szczotkę do włosów bo zawsze mi brakowałam czegoś do ogarnięcia się namieście 😛 Całość wyniosła mnie około 40 zł. Najbardziej jednak zadowolona jestem z koszulki, super materiał, fason, kolor 🙂

WP_20150623_008

No i darmową wysyłką pokusił mnie CROPP, w salonie nie znalazłam niczego ciekawego ale w sklepie online znalazłam biżuterię, którą pomogła mi wybrać córką. Oliwka od razu mówiła żebym kupiła bo będziemy sobie pożyczać 🙂 no i tak też zrobiłam, dwie bransolety w komplecie za 4,99zł i naszyjnik który chodził już za mną jakiś czas na spółkę z córką 9,99 zł no i co ważne wysyłka gratis !

WP_20150623_001

WP_20150623_005

Uwielbiam zakupy, uwielbiam świecidełka, pierdułki ale czas trochę przystopować, niebawem zawita na świat jeszcze jeden konsument i będzie trzeba się na nim skupić 🙂

A co do wyprzedaży to Polecam !! wydatek wydatkiem ale jak to humor poprawia, jak podbudowuje i leczy z depresji 😀

2 Comments Add yours

  1. skrzat pisze:

    ufff więc nie jestem w tym szaleństwie sama 🙂

    1. asiamonka pisze:

      niestety Kochana jest nas więcej 😀 ale jak to się mawia gospodarka nas potrzebuje 🙂

Skomentuj

