Podsumowanie tygodnia i nowe zdobycze :)

Ostatni tydzień miałam bardzo napięty, od poniedziałku do środy praktycznie przesiedziałam w przychodniach i szpitalach na badaniach, kontrolach, wracając do domu skupiłam się na porządkach, przemeblowaniach, praniu, segregowaniu, po prostu przygotowywaniu się na przyjść na świat drugiego dzieciaczka 🙂 Dziś mamy już piątek, cały tydzień uciekł mi nie wiadomo gdzie, a co gorsza brakuje mi czasu, dni mi uciekają a mam jeszcze tyle do zrobienia. No ale nie będę zamęczać brakiem czasu, bo zapewne nie mi jednej go brakuje, a dzisiejszy post łupach jakie udało mi się złowić w wolnych chwilach 🙂

Jakiś czas temu, a szczerze już nawet nie pamiętam kiedy wzięłam udział w konkursie organizowanym przez F&F Tesco. Przed moim wyjazdem w Bieszczady dostałam maila z gratulacjami o wygranej. Nagrodą była torebka z kolekcji F&F.Miła wiadomość szczególnie że uwielbiam torebki. W tym tygodniu dotarła do mnie przesyłka z wygraną kopertówką, ogólnie torebka ładna jednak nie moje kolory, choć kiedy już zostanę bizneswoman będzie pasowała idealnie 🙂

WP_20150615_004

Drugą miłą wiadomością był telefon jaki otrzymałam będą na wakacjach. Dzwoniła do mnie Pani prosząc o dane do wysyłki, gdyż udało mi się załapać w głośnej akcji marki Rimmel – Wake Up. Super ! uwielbiam kosmetyki, uwielbiam prezenty, kocham niespodzianki 🙂 Wraz z torebką tego samego dnia dostałam drugą przesyłkę z zestawem Rimmel, tusz to rzęs oraz podkład. Idealnie się złożyło ponieważ tuszu do rzęs mi brakowało, a chętnie przystosuję taką nowość 🙂

WP_20150615_006

Swego czasu też zapisałam się do klubu Pharmaceris. Szukałam kosmetyków które pomogą mi uporać się z problemami jakie pojawią się na mojej twarzy w wyniku ciąży. Niestety przy pierwszej ciąży również miałam problemy z wypryskami i wiem że to co odpowiednie na moją kieszeń nie sprawdza się. Teraz całkiem przypadkiem wpadam na stronę Pharmaceris, marka znana tylko ze słyszenia, niestety nie należy do tanich. Zapisałam się do klubu na stronie, wypełniłam krótką ankietę, a po jakimś czasie dostałam przesyłkę której się zupełnie nie spodziewałam. W niewielkiej kopercie dostałam list z podziękowaniem za zapisanie się do klubu oraz zestaw próbek na dzień i na noc dla cery trądzikowej. 15ml tubka z pompką kremu na noc z kwasem migdałowym, oraz 10 mini próbek kremu na dzień również z linii z kwasem migdałowym.

WP_20150619_003

Takie oto małe podsumowanie moich nowych zdobyczy 🙂 Nie ukrywam również że czekam jeszcze na paczuszki i mam nadzieje że niebawem do mnie dotrą abym mogła znów się Wam pochwalić jakie cuda i cudeńka udało mi się wyłapać 🙂

Skomentuj

