Lato, wakacje, wolny czas …

Lato w pełni, temperatura sięga ponad 30 stopni, upał, ukrop i wakacje. Ja swoje już odbębniłam mimo iż zaczęłam je dopiero wczoraj, zdając ostatnie egzaminy. Jak wiecie od 5 czerwca byczyłam się w Bieszczadach, właśnie na tygodniowych wakacjach. Pogoda była cudowna, mimo iż zaawansowana ciężarówka jak ja źle znosi upały to mimo wszystko czułam się świetnie, gdyż większość dnia spędzałam w wodzie 🙂 Fantastyczny wypad, cudowne miejsce, pogoda jak w tropikach, zimna woda żyć nie umierać. Ale wszystko co dobre szybko się kończy.

WP_20150609_003

Tydzień minął bardzo szybko, wróciłam do domu w czwartek, po odpoczynku ostatnie szkolne obowiązki, dwa ostatnie egzaminy. Na szczęście bez większego spięcia angielski i kosmetykę zdałam na koniec semestru na 4, a więc od wczoraj oficjalnie mam wakacje 😀 Weekedny mam już wolne, więc czas na przygotowania pokoju córki, do podziału z rodzeństwem które pod koniec lipca zawita w naszym domu 🙂 Dużo pracy przede mną, dużo sprzątania, prania, znoszenia rzeczy po córce ze strychu, no i przemeblowanie. Mam półtorej miesiąca czasu mam nadzieję że się z tym uwinę, choć szczerze przez te upały brak mi sił. Będąc na wczasach to marzenie mieć takie słońce, jednak siedząc w domu to już nie jest tak cudownie.Wstyd się przyznać ale zbawiennie czekam na deszcz, a póki co chłodzę się i odpoczywam świętując wakacje i jeszcze chwilę spokoju przed porodem.

InstagramCapture_96b6ad95-f96f-4eb5-a524-16d65f3cb11f

One Comment Add yours

  1. zaciszekuchni pisze:

    Pogoda się udała to najważniejsze!

Skomentuj

