TRND kampania ZALANDO

Kilka dni temu dowiedziałam się że udało mi się załapać do projektu organizowanego przez grupę TRND w akcji z ZALANDO. Nie ukrywam że informacja ta wprawiła mnie w dobry nastrój bo któż nie chciałby dostać 100 zł na zakupy odzieży i dodatków? Cała akcja trwa do lipca,do tego też czasu mam do wykorzystania bon podarunkowy oraz do rozdania zniżki dla znajomych do sklepu Zalando.pl.

Dwa dni temu otrzymałam wielką kopertę z mnóstwem zniżek 15% i 20% bez ograniczenia czyli rabat dotyczy całego koszyka, nawet produktów już przecenionych, dodatkowo mój cenny bon, oraz broszury dotyczące całej akcji. Projekt super, także nie zwlekałam i szybko zapoznałam się z instrukcją 🙂 Moim zadaniem jest zapoznanie się z asortymentem sklepu, no i następnie zakupy, bardzo przyjemne zadanie, tylko ciężki wybór, co by tu dla siebie wybrać? Jednak szaleństwo zakupowe zostawiam na nieco później gdyż czeka mnie przegląd mojej szafy i uzupełnienie letniej garderoby. A póki co czas się pakować bo mąż porywa mnie już jutro na wakacje 🙂

WP_20150602_001

WP_20150602_002

Skomentuj

