Inspired By – Kasia Tusk

InspiredBy to innowacyjny kanał komunikacji, w postaci pudełka tworzonego przez gwiazdy,  łączący znane i podziwiane osoby z ich fanami. To możliwość bliższego poznania autora i wybranych przez niego przedmiotów.
Zapraszamy do współpracy aktorów, wokalistów, sportowców oraz ikony show biznesu. Każdy autor, cyklicznie tworzy dedykowaną kolekcję produktów dla  swoich fanów. W zestawach znajdują się również autorskie listy, wraz z opisem  produktów i wyjaśnieniem, dlaczego znalazły się w pudełku.
InspiredBy to wyjątkowy sposób na kontakt ze znanymi osobami, które nas inspirują, interesują lub są naszymi autorytetami. To poniekąd zaproszenie gwiazdy do domu!

WP_20150604_001

Nie wiem jak to się stało i co mnie podkusiło, ale stało się. Zamówiłam je ! Pierwsze pudełeczko Ispired By od Kasi Tusk. Nie chciałam, dla mnie to strata pieniędzy, szkoda było mi wydać 179zł  jednak pękłam, skusiło mnie małe cudeńko które zwie się Daisy Dream od Marca Jakobsa. Woda toaletowa za którą chodziłam latami, jednak wiecznie szkoda mi było pieniążków. Tu pudełeczko InspiredBy skusiło zapewnienie tylko mnie takim właśnie flakonikiem.

Jeszcze przed wyjazdem, na ciepło chciałam Wam przedstawić co kryje w sobie to oto pudełeczko, a nie ukrywam jest się czym pochwalić.

WP_20150604_002

1. Wcześniej wspomniana już woda toaletowa DAISY DREAM by Marc Jacobs – flakonik o pojemności 30ml, cena rynkowa199zł i jak tu można było się nie skusić?

2.Energetyzujący peeling do twarzy LOVE ME GREEN – super marka która robi naturalne kosmetyki, stąd też ich cena, tubka peelingu 75 ml – 39,99zł. Peeling robiony z naturalnych składników, zero chemii więc i ja po nich powinnam wyglądać kwitnąco 🙂

3. MOROCCANOIL – kuracja moroccailoil innowacyjna formuła, profesjonalna pielęgnacja włosów olejkiem arganowym, dodaje blask i odżywia oraz wzmacnia włosy.

4. CARMEX – nawilżający balsam do ust Classic. Malutki słoiczek 8,4ml cena 10zł.Balsam chroni, odżywia i nawilża spierzchnięte usta.

5. ASTOR – szminka w kredce Soft Sensation Lipcolor Butter – moja ulubiona szminka w kredce, piękny kolor, extra nawilżenie, delikatna, wygodna w użyciu.

6. ASTOR  – maskara Big & Beautiful Eternal Muse – Nowa maskara o elastycznej formule, dzięki której możesz nakładać nowe warstwy tuszu na rzęsy i zmieniać ich styl kiedy tylko chcesz. Kremowa, ultraczarna formuła bogata w składniki zmiękczające. Nie stosowałam ale chętnie wypróbuje.

7. Ostatnią niespodzianką od Kasi Tusk jest książka wydawnictwa Literackiego – „ Lekcje Madame Chic” Jennifer L. Scott – chętnie dowiem się jak zostać damą, w wolnej chwili poczytam 🙂

Takie oto skarby kryje w sobie pierwsza edycja pudełeczka Inspired By. Zawartość bogata ponad 400zł w boxie a cena zestawu wniosła mnie 179zł. Pudełeczka wychodzą co 3 miesiące, muszę zastanowić się czy zainwestować w kolejną edycję, póki co trzeba podreperować budżet, ale jak to się mówi nigdy nie mów nigdy 🙂 a nóż widelec znów coś mnie podkusi.

 WP_20150604_003

Skomentuj

