Face & Look 12 edycja Testów Kosmetycznych

on

Stronę Face & Look zna chyba większość z nas, od niedawna portal wprowadziła punkty za aktywność na stronie, a zebrane punkty można wymienić na udział w testach. Mi się udało, wymieniłam swoje 100 F&L Money na udział w 12 edycji Testów Kosmetycznych na stronie Face&Look.

WP_20150529_003

Już raz udało mi się załapać do testów na tym portalu, dostałam przesyłkę z 4 kosmetykami, nowościami które wchodziły dopiero na rynek. W tej edycji również nowości, jednak zawartość paczki zaskoczyła mnie totalnie. Nie spodziewałam się aż takiego wysypu kosmetyków! 9 pełnowymiarowych produktów do testów. Produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, oraz najnowszy magazyn Face & Look.

Paczkę dzisiaj przyniósł kurier a więc jest jeszcze cieplutka 🙂 Box z kosmetykami dostałam w eleganckiej białej torebce a w środku ładny karton po brzegi wypełniony cudeńkami 🙂

WP_20150529_004

1. Biały Jeleń- oczyszczanie wrażliwej skóry twarzy – hipoalergiczny płyn miceralny do skóry wrażliwej. Pojemność 175 ml, cena sugerowana 12,70 zł

2. Eveline – Intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biustu  – Slim Extreme 4D Mezoterapia – pojemność 200 ml cena 18 zł

3. Shefoot – krem z roślinnymi komórkami macierzystymi i masłem arganowym  – intensywne nawilżanie i wygładzanie – efekt młodej ,satynowej skóry. Tubka 50 ml sugerowana cena 26,90 zł

4. Hydrain3 HIALURO – Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt – skóra sucha – pojemność 30 ml cena ok. 36 zł Buteleczka wygodna w użyciu z pepitką.

5. Krem specjalny pod oczy i na powieki. Krem po oczy z serii Tolerans jest przeznaczony do pielęgnacji delikatnej skóry pod oczami i na powiekach. Sugerowana cena to 31 zł za pojemniczek z pompką 15 ml.

6. PUSH-UP Skoncentrowany krem ujędrniający biust marki Flos – Lek. Cena około 36zł za tubkę 200 ml

7.  35+, Energetyzujący multiaktywny koktajl. Dostałam tubkę promocyjną 15 ml, cena za pełnowartościowy produkt 30ml to 75zł

8. Żel do nóg i stóp, Krynickie SPA – Ulga zmęczonym stopom. 200 ml w cenie 15,50 zł

9. Allverne Nature’s Essences Woda micelarna do oczyszczania i demakijażu twarzy, oczu i ust – wielka butla 500 ml cena około 17 zł

Paczucha wypchana po brzegi, sama super rzeczy, których ciekawa byłam od jakiegoś czasu. Szczególnie ciekawi mnie DERMEDIC nawadniające serum, krem do biustu oraz SHEFOOT krem do stóp. Oczywiście postaram się o wszystkim napisać tu na blogi, każdy przetestowany przez mnie kosmetyk przetestuję i opiszę. Póki co chowam cudeńka do łazienki i czekam wieczora aby już pierwsze z nich wypróbować 🙂

WP_20150529_005

A teraz korzystając z pogody uciekam z córką na zewnątrz łapać promienie słońca 🙂

Skomentuj

