Wyznania zakupoholiczki część pierwsza

on

Mamy wiosnę, zaraz nadchodzi lato jednak pogoda za oknem paskudna, ja siedzę w domu patrzę na krople deszczu spływające po szybie, nie ukrywam że nuda wita do mych drzwi. W ramach walki z nudą znalazłam patent jednak dość niebezpieczny dla mojego portfela. Na poprawę nastroju, humoru, dla relaksu idziemy na zakupy, ja niestety kawał drogi mam do miasta, więc moim odpowiednikiem na szwendanie się po galeriach jest pyszna kawka w ręce i komputer. Niestety taka zabawa jest wciągająca jednak tłumacze się  niepogodą, ale myślę że kiedy wyjdzie słońce, mąż wróci ja skończę z nałogiem. Ostatnio odwiedzam różne sklepy online, już nie tylko drogerie, ale i odzieżowe, szukam ładnych rzeczy które poprawiają nastrój, w końcu jestem jak sroczka i kocham otaczać się ładnymi rzeczami, uwielbiam świecidełka, błyskotki, kosmetyki itp.

WP_20150426_005

Ostatnio został uruchomiony sklep online H&M, to było wielkie wydarzenie, wszędzie się o tym czytało, jednak ja w ubrania postanowiłam nie inwestować do porodu ( później sobie odbije podwójnie :).Weszłam na stronę pooglądałam ale w sumie nie znalazłam nic zachwycającego, więc odpuściłam. No ale … kiedy dostałam maila o sezonowej wyprzedaży i darmowej wysyłce nie mogłam się oprzeć i znów zaglądnęłam na stronę. Na wyprzedaży już więcej kuszących rzeczy, jednak nie chciałam zbytnio szaleć więc znalazłam dla siebie tylko koszulkę H&M MAMA, zwykła czarna z jerseyu na ramiączkach, fajna bo dłuższa, moje już się opinają i nie zasłaniają brzuszka, poza tym lubię takie koszulki bo do wszystkiego można je założyć, fajny materiał, no i miejsce na brzuszek. Szkoda jednak było fatygować kuriera z jedną rzeczą, pokusiłam się więc jeszcze o szminkę w kredce. Uwielbiam je ! z H&M jeszcze nie miałam,  zakładce SALE znalazłam śliczny odcień delikatnego różu. Fajny kolorek idealny na nadchodzące lato, no i nie ukrywam pasujący do mnie 🙂

WP_20150525_001

Za całość zapłaciłam 30,80 zł  Przydzielony rabat to 14zł + darmowa dostawa, takie zakupy ja lubię 🙂

Kolejnym odwiedzonym sklepem online był ebutik.pl

Skusiłam się mega wyprzedażami, niestety przy teraźniejszym moim rozmiarze też za wiele nie zaszaleję, więc skupiłam się na wyborze butów. Szukałam trampek, uwielbiam je, idealne do biegania po mieście, czy za własnym dzieckiem 🙂 Znalazłam te o których marzyłam słodkie, dziewczęce panterkowe, i obniżka -60%.Za butki zapłaciłam 25,94 zł + koszt wysyłki, w sumie trampki kupiłam za niecałe 32zł a dodatkowo dostałam śliczną eco torbę. Rewelacyjny czas na zakupy w eButiku gdyż dzień w dzień są jakieś fajne promocje, wyprzedaże, happy hours a do wyczerpania zapasów do każdego zamówienia taka piękna torba gratis.

WP_20150521_002

Oprócz znanych butików odwiedzam jeszcze inne strony poświęcone pięknym rzeczom. Między innymi ostatnim moim nałogiem jest aliexpress.com znam tą stronę już od kilku lat, jednak dopiero teraz postanowiłam z niej skorzystać. Piękne rzeczy za grosze, z darmową wysyłką. Pewnie większość już zna chińskie allegro. Ogólnie jestem przeciwna chińszczyźnie jednak świecidełka to coś czemu nie mogę się oprzeć. Bransoletka w kolorze złota z nakładką na palec, wiszące kolczyki, idealnie dopasowane do wcześniej kupionego już zestawu naszyjnika i bransoletki (kupiłam w zeszłym roku identycznej faktury zestaw jednak kolczyków wtedy nigdzie  nie znalazłam ) bransoletki na rzemyku, kupione z myślą o mich dwóch chrześnicach i zbliżającym się dniu dziecka, ciasteczkowo markizowe lusterko. Rewelacyjne lusterko w kształcie czekoladowego kruchego ciasteczka a wewnątrz biały grzebyczek niczym markizowa masa. Któż nie kocha takich słodkości? Jako wisienkę na torcie zamówiłam piękną błyszczą kolię. Przesyłka z Chin jak informuje strona idzie około 30 dni, do mnie szła niecałe 2 tygodnie.

WP_20150522_007

InstagramCapture_32ea27d9-5774-4400-b3b7-86782c7741b5

Na zdjęciu moja cudna kolia oraz urodzinowe prezenty. Wymarzony portfel od męża i mamy, i zegarek prezent odemnie samej 🙂

 

Skomentuj

