NIVEA Care – innowacyjny lekki krem odżywczy

on

Marki NIVEA chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znana i ceniona od ponad stu lat, na całym świecie marka która podbiła serca kobiet, dzieci jaki mężczyzn. Szeroka gama kosmetyków, stale się powiększająca, i serwująca co jakiś czas nowości. Kilka tygodni temu natknęłam się na akcję „Wielkie testowanie Nivea Care„, udało załapać mi się do testów i w zeszłym tygodniu dostałam paczuszkę z kremem do wypróbowania. Krem o pojemności 50ml idealny do kosmetyczki gdyż pojemniczek jest malutki i zgrabny. (patrzę teraz pod tym kątem ponieważ wybieramy się na wakacje, a i niedługo czeka mnie szpital więc powoli kompletuję kosmetyczkę).

WP_20150522_004

Krem w poręcznym pojemniczku, typowym dla produktów Nivea, z niebieskim wieczkiem. W środku delikatna formuła, o ślicznym świeżym zapachu, dla każdego rodzaju cery, bez sztucznych barwników i zapachów. Lekki krem, łatwo rozprowadza się na buzi, nie lepi się, i nie tłuści, a szybko wchłania, pozostawiając twarz odżywioną i nawilżoną, bez pozostawiania na niej tłustej powłoki. Jak można wyczytać z dołączonej do niego ulotki –

Nivea Care to pierwszy krem, którego innowacyjna formuła zawiera lekkie hydro-woski. Po aplikacji na skórę, pod wpływem temperatury ciała, hydro-woski natychmiast rozpuszczając się i wnikają głęboko pomiędzy komórki naskórka, zapewniając głębokie odżywianie skóry.

WP_20150522_003

Nivea to jeden z czołowych producentów produktów pielęgnacyjnych dostosowanych do każdego typu cery.Produkty nie uczulają, są delikatne, często dla każdego od małego do starszego. Mają w sobie składniki odpowiednie nawet dla skóry wrażliwe, jak moja. Ja jestem bardzo zadowolona z kremu, Nivea Care dba o moją skórę, samopoczucie, jest idealny dla kobiet w ciąży ponieważ ma same naturalne składniki które nie zarażają, ani nie szkodzą nam ani dziecku.

  WP_20150522_005 WP_20150522_006

One Comment Add yours

  1. Gosia pisze:

    Też mam okazję wypróbować ten krem. To co mnie zachwyciło to zapach, zapach który kojarzy mi się z dzieciństwem, wtedy prócz niego chyba nie było większego wyboru 🙂 Po tylu latach Nivea ma coraz nowsze formuły a ten krem wchłania się fantastycznie, świeżo pachnie i nie lepi się co dla mnie ważne 🙂

Skomentuj

