Lirerne – My Colour Code

on

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursieZostań twarzą Lirene”, całkiem przypadkowo bez większych nadziei wypełniłam zgłoszenie i zapomniałam jak to przeważnie bywa 🙂 Kilka dni temu ku mojemu zdziwieniu listonosz zapukał z niewielką paczuszką, zdziwiona byłam bo nie spodziewałam się ostatnio niczego, i tym większe było moje zaskoczenie.

WP_20150507_001

Paczka jak paczka a w środku miła niespodzianka. Biały kartonik owinięty różową wstążką z podziękowaniami za udział w konkursie. Wewnątrz dwa produkty marki Lirene, – Olejek witaminowy ujędrniający -(idealny na tą chwilę kiedy moja skóra potrzebuje nawilżenie, ujędrnienia i dopieszczenia 🙂 oraz fluid kryjąco – matujący dobrany do mojego typu cery, choć tu zaszła pomyłka gdyż jestem wiosną, a dostałam zimę.

WP_20150507_003  WP_20150507_004

Konkurs nadal trwa więc i Was zachęcam do wzięcia udziału. Nagroda gwarantowana którą ja dostałam była dla pierwszych 100 osób które wezmą udział,ale nie zniechęcajcie się tylko walczcie o super nagrody. Link do konkursu poniżej

MY COLOUR CODE

Powodzenia 🙂

Skomentuj

