Ambasadorka Le Petit Marseillais

Miła niespodzianka na koniec miesiąca,otóż po raz drugi udało mi się zostać Ambasadorką marki

Le Petit Marseillais

#AmbasadorkaLPM

AmbasadorkaLPM_6

Pierwszy raz udało mi się zdobyć tytuł w zeszłym roku, otrzymałam pakiet testowy, oraz próbki dla moich znajomych i nieznajomych. Teraz po raz drugi udało mi się wziąć udział w kampanii przy promowaniu i testowaniu nowych produktów. Tytuł Ambasadorki Le Petit Marseillais to bardzo miły przywilej, nie chodzi tylko o produkty jakie dostałam ale również o sam fakt iż jestem w sumie częścią takiej marki.

 WP_20150429_005

Z paczką Ambasadorki kurier zawitał wczoraj. Jak i poprzednio firma się postarała i zaskoczyła nie tylko pięknym wyglądem paczki ale i wnętrzem. W pięknym białym pudle w środku znalazłam list z instrukcją jak krok po kroku odkrywać Prowansję zamkniętą w pudełeczku. Piękny list powitalny, w środku dwa produkty które były przykryte tekturką tak aby nie poznać od razu co kryje się w środku. List zawierał informacje aby zamknąć oczy i powąchać oba produkty próbując odgadnąć zapach. Nie ukrywam że fajna i miła zabawa więc dostosowałam się do poleceń, wąchając produkty a przy tym relaksując się i odpływając w aromacie cytrusów. Mniejszy żel pod prysznic pachnie cytryną z jakimś dodatkiem, delikatnym ale wyrazistym, po chwili dopiero zerknęłam na opakowanie i ten dodatek to werbena. Idealne połączenie, orzeźwiające i relaksujące. Drugi większy żel / płyn do kąpieli, również cytrusowy, tu bardziej wyczuwalny grejpfrut który skomponował się z pomarańczą. Dodatkowo pudełeczko zawierało przepaskę na oczy, oraz mnóstwo próbek dla moim bliskich,no i kartę z specjalnych hasłem dzięki której może i ktoś z Was przy kolejnej kampanii będzie miał okazję wziąć udział.

WP_20150429_004 WP_20150429_007

WP_20150429_009

Fantastyczna niespodzianka, fantastyczne produkty. Zbliża się majówka czas luzu i relaksu, więc będzie to idealna okazja na wypróbowanie żelu i płynu do kąpieli. Choć na chwilę w zgiełku codzienności dzięki aromatom będę mogła przenieść się na słoneczne wakacje.

 WP_20150429_006

2 Comments Add yours

  1. Gosia pisze:

    też się załapałam 🙂 strasznie się cieszę bo to naprawdę porządne kosmetyki. wydajne i bardzo dobrej jakości

    1. asiamonka pisze:

      kosmetyki super a zapachy powalające ! Gratuluje Pani Ambasadorko 🙂

Skomentuj

