GLAMOUR maj 2015 + miła niespodzianka

Wczoraj idą co siostry wstąpiłam do sklepu po coś na przekąskę i w kąciku z gazetami znalazłam ją! Wołała mnie i prosiła o zakup 🙂 Między innymi gazetami znalazł się majowy numer magazynu Glamour. Z reguły nie kupuje takich gazet,szczególnie że mam prenumeratę Woman’s Health więc czytać mam co,jednak skusiłam się ze względu na dodatek. Cena 5,50 zł za gazetę z dodatkiem myślę żę to super cena,szczególnie że sam prezent chyba więcej kosztuje. Niespodzianka jaka była w środku to lakier do paznokci marki Essence w cudnym limonkowym kolorze.

WP_20150429_001

Kolor fantastyczny, takiego właśnie brakowało w mojej kolekcji, a dodatkowo idealnie spasuje się letniej opalenizny jaką planuje nabyć i to w możliwie jak najkrótszym czasie 🙂

Lakier z żelowym połyskiem, super wytrzymały,i długo ma się trzymać. Testujemy w takim razie,dzisiaj dzień 2 od pomalowania i jak narazie jeszcze się trzyma,ale poczekam na jakiś bardziej ekstremalny wysiłek z użyciem rąk jak np sprzątanie w pokoju córki, gdzie niestety zaraz się wybieram.

Zachęcam do zakupu magazynu Glamour o ile jeszcze się gdzieś uchowa, bo to jednak łakomy kąsek 🙂 Cena 5,50 zł to cena nie duża szczególnie że pełnowymiarowy lakier w prezencie, a i ciekawych rzeczy można się dowiedzieć, dodatkowo Glamour obchodzi 12 urodziny i na ich fanpagu konkurs z cudnymi nagrodami !!

 WP_20150429_002 WP_20150429_003

A jeśli nie znajdziecie już gazetki w waszych kioskach a szukacie ciekawych lakierów aby dopieścić paznokcie na lato, zapraszam na zakupy 🙂

po kliknięciu w zdjęcie poniżej zostaniecie przekierowane na stronę drogerii Wizaż24, gdzie wybór lakierów i kosmetyków jest wielki do tego super promocje i wyprzedaże 😀

Essie Lakier Do Paznokci

Skomentuj

