Scholl Velvet Smooth – cud nad cudami

Dziś chcę Wam przedstawić w kilku słowach coś co uważam że najlepsze urządzenie do pielęgnacji stóp na całym świecie

Scholl Velvet Smooth.

WP_20150410_001

Długo myślałam nad zakupem, cena skutecznie odstraszała ale kiedy dostałam premie świąteczną stwierdziłam że to jest ten czas kiedy trzeba w siebie zainwestować. Nie żałuję, najlepiej wydane pieniądze od dłuższego czasu.Elektryczny pilnik do stóp w mgnieniu oka usuwa zgrubiały naskórek z naszych pięt i stóp. Maszynka lekka, łatwa w użyciu, z czystą przyjemnością siedząc przed telewizorem można z zmęczonych styranych życiem stóp zrobić piękne księżniczkowe gładkie i gotowe do pokazania stópki. Pilnik w kształcie wałka do malowania, z grubą rączką,chropowatą tak aby wygodnie się trzymało, i nie wypadła z dłoni. Wałeczek elektryczny, dzięki obrotom szybciej „skrobie” to co niepotrzebne pozostawiając gładką skórę, bez zadrapań, bez chropowatych niedoskonałości. Pilnik rewelacyjny, już po pierwszym zastosowaniu stopy są gładkie i miękkie, jak po wyjściu z salonu kosmetycznego. Profesjonalny pedicure w własnym domu.

WP_20150410_004

Ja jestem zachwycona, zakochana i nie oddam nikomu mojego Velveta 🙂 Po pierwszym zastosowaniu gładkie stopy utrzymują się do dwóch tygodni, dodatkowe nawilżanie, i ciepłe kąpiele sprawiają że nasze nóżki czują się i wyglądają pięknie. Po zimie gdzie na stopy zakładamy grube skarpety, nogi się pocą, marzną regeneracja na wiosnę wymaga czasu, tak aby na stopy założyć lekkie balerinki a niebawem sandałki. Ja już pierwsze kroki mam za sobą, Scholl zadbał o mnie, wypolerował pięty, wygładził stopy,niby nic a jednak cieszy 🙂

WP_20150410_003

Scholl Velvet Smooth to koszt około 150zł + dodatkowy wałek kolejne 50zł a że ja lubię polować na promocje, udało mi się wychaczyć na allegro promocje. Pilnik + wałeczek za jedyne 125zł czyż nie super oszczędność? Podwójnie cieszy i magiczna maszynka i ta cena. Polecam każdemu kto się waha, rewelacyjne urządzenie, małe poręczne i sprawia cuda.

Skomentuj

