Farmona udane zakupy online

Jakiś czas temu skusiłam się na zakupy przez internet. Ostatnio to moja ulubiona forma robienia zakupów 🙂 pogoda nie dopisuje więc taki to mój poprawiacz nastroju. Skusiłam się na zakupy w sklepie Farmona, a to dzięki darmowej wysyłce. Pobuszowałam chwile na stronie i do koszyka wrzuciłam: tonik do twarzy który niestety idzie u mnie litrami :P, cudowny krem do rąk i paznokci oraz dla mamy maseczkę do cery naczyniowej. Za zakupy zapłaciłam 22 zł. Super cena szczególnie że sam tonik kosztował mnie 17 zł, a przesyłka rzeczywiście była gratis. Paczka dotarła do mnie w przeciągu 24 godzin,co było dla mnie wielkim szokiem. Błyskawiczna wysyłka, super produkty w niskiej cenie a do tego dostałam całą garść próbek, a takie ja lubię 🙂

sklep-laboratorium-kosmetykow-naturalnych-farmona-1414225338

Tonik Cristal Care odświeża, nawilża i przywraca właściwe pH skóry. Rewelacyjny delikatny, idealny do mojej wrażliwej skóry. Jako że chcę zostać profesjonalną kosmetyczką,wiem że tonizacja skóry po każdym kontakcie z wodą jest wskazana. Pojemność 200 ml, produkt jest bardzo wydajny i wygodny w użyciu, dzięki pompce, a dodatkowo wygląda bardzo ekskluzywnie. Tonik zawiera kwas hialuronowy dzięki któremu skóra długo utrzymuje w sobie wodę, kryształ górski który również tamuje parowanie, oraz morskie minerały odżywiające skórę twarzy.

  DSCF1249  DSCF1246

Krem do rąk Tutti Frutti o zapachu gruszki z żurawiną, idealnie podpasował mi zapachem i pojemnością. 30 ml cudny mały w sam raz do torebki. Krem do dłoni i paznokci, szybko nawilża pozostawiając delikatny film i cudny świeży zapach. Dodatek masła shea nawilża i wygląda, no i ponoć wzmacnia kondycję paznokcia, czego szczerze nie zauważyłam. Fajny i przyjemny produkt, małe opakowanie pozwala na trzymanie go zawsze pod ręką 🙂 cena 3 zł

DSCF1245

Kolejnym produktem jaki zakupiłam była maseczka do twarzy dla skóry z problemami naczyniowymi, obkurcza i niweluje zaczerwienienia. Maseczka w saszetce, do zastosowania na dwa razy.

Jak widać zakupy udane, choć szczerze gdyby nie promocja na darmową wysyłkę pewnie nie skorzystałabym a zakupy odłożyłabym na inną okazje, ale czasem warto śledzić co dzieje się w sieci 🙂 Jestem bardzo zadowolona z obsługi jak i dbania o klienta. Nie spodziewałam się tak błyskawicznej przesyłki i stosu prezentów.

DSCF1244

DSCF1250

Skomentuj

