Dr Irena Eris wygrana w konkursie

Jeszcze niedawno rozmyślałam co się stało z moim szczęście, czemu już nie udaje mi się nic wygrać, czyżby moje szczęście się już wyczerpało? Otóż nie widać było chwilowo na urlopie 😛

Brałam udział w konkursie czasopisma „Moda na Zdrowie” gdzie całkiem niespodziewanie, ( bo dawno o nim zapomniałam) przyszedł mail z gratulacjami i informacją o wygranej. Nagrodą w konkursie był zestaw kosmetyków marki Dr Irena Eris, bardzo dobra i znana marka do tego kosmetyki stworzone dla mnie. Seria Body Art spadła jak gwiazdka z nieba, bo po porodzie będę musiała jakoś zreperować swoje ciało, tak aby wróciło do siebie i swojej kondycji 🙂

 WP_20150416_003 WP_20150416_004

Pięknie opakowany zestaw w pudełeczku,a w środku

* ujędrniające serum do ciała na noc – 200ml

oraz

* ujędrniająco – wygładzający krem do ciała – 200ml

Prezent cudowny i dośc drogi,z ciekawości popatrzyłam na ceny i taki zestaw to koszt około 100 zł. Bardzo miła niespodzianka, dziękuje za nagrodę, bardzo się cieszę i zachęcam wszystkich do brania udziału w takich konkursach, udział nic nie kosztuje a zyskać można wiele, a przede wszystkim dużo radości, bo kogo nie cieszy wygrana? Szczęścia w loteriach typu lotek nie mam ale jeśli chodzi o kosmetyki to nie mogę narzekać 😀

WP_20150416_001

Skomentuj

