Dyskontowe perełki vol.3 BeBeauty

Świąteczne zakupy to jak zwykle buszowanie i przeszukiwanie sklepów, Wielkanoc to jednak czas świętowania, czas spędzony z rodziną no i nie oszukujmy się przy stole 🙂 Ja jednak zabłądziłam i zamiast na półkę z spożywką patrzyłam na kosmetyki i tak lubiane przez mnie nowości. Spacerując między alejkami urzekła mnie wielka kolorowa butla, ciekawa pojemność, i zawartość. Opakowanie kusiło soczystą śliwką, i pragnieniem lata. Podeszłam,ujrzałam powąchałam i się zakochałam. Słodka woń ciasta ze śliwkami mm….cudowny żel pod prysznic od razu trafił do mojego koszyka.

WP_20150401_002

W domu pierwsze co szybka kąpiel i test ! Żel bardzo delikatny, kremowy o naprawdę cudownym aromacie, Słodka śliwka Be Beauty wypełniła całą łazienkę, wanna zapełniła się pianą, a ja najchętniej usnęłabym przy tym aromacie. Mniam…. jest wprost do zjedzenia. Niesamowity żel pachnący, nawilżający, skóra po spłukaniu długo jest świeża i o delikatnym zapachu. Naprawdę przy nim można się zrelaksować i odprężyć, taka domowa aromaterapia 🙂 Pielęgnujący żel z dodatkiem ekstraktu z miodu przez co dodatkowo nawilża i odżywia skórę,po kąpieli cieszysz się aksamitną i delikatną skórą, nie wysusza i nie napina.

WP_20150401_004

Żel zakupiony w Biedronce, Be Beauty wyprodukowany typowo dla dyskontu przez SERPOL COSMETISC. Pojemność 750ml a cena 7,99 zł. Produkt rewelacyjny, pojemny, wydajny i do tego super butelka z pompką. Wygodny w użyciu, aplikacja na raz 🙂 Kolejna perełka odkryta całkiem przez przypadek, i muszę śmiało stwierdzić że wiele markowych żeli nie umywa się do tego. Polecam każdemu kto znajdzie w swojej Biedronce ten żel, są jeszcze 2 zapachy mango i kokos jednak śliwka bije je na głowę. Wydaje mi się że to limitowana edycja ale miło byłoby gdyby wprowadzili ją na stałe.

WP_20150401_005

Skomentuj

