Streetcom Paczka Ambasadorki

Ostatnio los znów się do mnie uśmiecha, najpierw testy Face&Look a teraz Paczka Ambasadorki od Streetcom. Załapałam się do testów owsianek Kupiec. W paczce dostałam 28 opakowań owsianek, 7 smaków do przetestowania dla mnie,a resztę do rozdania moim testerką. Lubię owsiankę, często je jadam ze względu na to że jest zdrowa, syci na dług a do tego wspomaga metabolizm 🙂 Tym razem nie będę przyrządzała owsianki standardowo a na szybko dzięki kampanii Kupiec w 3 minutki będę mała śniadanie gotowe. Lubię szybkie i proste rozwiązania, jak i nowości,z tymi owsiankami jeszcze się nie spotkałam, jak już kupowałam Nesvitę.Nie często korzystałam z takich rozwiązań, głównie kupowałam je na wszelki wypadek, czy do pracy, czy na wakacje, do szybkiego zaspokojenia głodu. Tym razem mam okazję przetestować „Coś na ząb” i tow każdym jednym dostępnym smaku. Jak wspominałam wcześniej smaków jest 7, na pierwszy rzut poszedł kupiec jabłko banan. Córka wybierała smak jako pierwsza i powiem że to był dobry wybór. Nie za słodka, z wyczuwalnym smakiem bardziej jabłka niż banana ale podsumowując smaczna no i gotowa w 3 minuty.

WP_20150330_002 WP_20150330_004 WP_20150330_005

Pozostałe smaki również kuszą gruszka, malina z żurawiną, śliwka, truskawka moje ukochane jabłko z cynamonem i owsianka naturalna. Dużo pyszności jeszcze przede mną jak i moimi wybrankami które uraczę pyszną niespodzianką.

Do społeczności STREETCOM zapisałam się już dwa lata temu, od tego czasu brałam już udział w kilku kampaniach. Streetcom to fajny portali polecam każdej testomaniaczce:) Przy zarejestrowaniu się i byciu aktywnym zbierasz punkty, dzięki którym masz szanse na częstsze branie udziału w kampaniach. Polecam i zachęcam do rejestracji.

streetcom

One Comment Add yours

  1. Owsianka ❤ Fajnie, że tyle rożnych smaków!

Skomentuj

