Face&Look Team Test edycja 1

Na portalu Face& Look już raz udało mi się testować kosmetyki z których byłam bardzo zadowolona.Tym razem Face and look zorganizowało testy dla drużyn. Akcja polegała na skompletowaniu 4-osobowej drużyny w której każda z osób dostanie do testowania po 2 kosmetyki. Rewelacyjna akcja a więc czemu nie spróbować? W testach mogły brać udział tylko osoby zarejestrowane na portalu a więc testowanie dla ograniczonej liczby osób. Skompletowałam mój Team, została liderką no i moja drużyna dzięki szybkiej reakcji dostała się do testów.Jestem niesamowicie zadowolona i dumna że to moja drużyna ma szanse na spróbowanie czegoś nowego. Do testów dostałyśmy po dwa produkty.Jednym z nich rewelacyjny REVIVE LASHES od FlosLek. Fantastyczne serum do rzęs, które stymuluje wzrost rzęs, pielęgnuje i regeneruje. Nie ukrywam że produkt ten to strzał w 10 bo od dłuższego czasu zamierzałam zainwestować w podobny produkty, atu taka niespodzianka.

WP_20150323_001

WP_20150323_002

Drugim produktem jest odżywka do włosów marki Marion. Znana mi i ceniona marka.Uwielbiam ich produkty do włosów bo dbają, pielęgnują i dopieszczając każdy włosek. Odżywka do włosów dojrzałych, pełnowartościowy produkt, o pięknym zapachu, i eleganckim opakowaniu. Butelka z atomizerem, dzięki czemu łatwo i równomiernie można zaaplikować produkt.

WP_20150326_002WP_20150326_003

Cieszę się z możliwości testowania. Mój Team już testuje,próbuje i zachwyca się produktami, a ja zapraszam i zachęcam do zarejestrowania się do Face&Look ! Nowości kosmetyczne na wyciągnięcie ręki a co najlepsze możliwość przetestowania ich na sobie 🙂 Mi się udało i to już po raz drugi, Daj sobie i Ty szanse 🙂

Produktów jeszcze nie widzę na sklepowych półkach ale śmiało szukajcie podobnych na Wizaż.24

Drogeria internetowa wizaz24.pl

Skomentuj

