Wiosenne zakupy online – WIZAŻ 24

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, czuć ją nie tylko w pogodzie jaka za oknem ale i nastawieniem i chęcią do odświeżenia się i odkurzenia po leniwej zimie. Moje przygotowania na wiosnę / lato niestety nie zaczynam od garderoby ale o siebie 🙂 Co lubię, co kocham to kosmetyki! Kolorowe, pachnące, dbające o mnie i upiększające. Aby zrobić większe zakupy w drogerii muszę wybrać się do galerii a taka wycieczka zajmuje mi przeważnie kilka godzin zanim dojadę, rozglądnę się zastanowię itp mija sporo czasu, dlatego przerzuciłam się na zakupy online. Kilka drogerii mam już sprawdzonych jednak zawsze szukam czegoś nowego, no i patrzę i porównuję ceny. Tym razem udało mi się trafić na stronę Wizaż24. Na portalu Wizaż spędzałam sporo czasu jednak czytając artykuły o nowościach, jednak nie wiedziałam nic o drogerii,i tu taka niespodzianka 🙂 Jak każdy łowca pierwszą moją zakładką z kosmetykami była Wyprzedaż ! No i tu oszalałam, Sporo ciekawych produktów w niewielkich cenach, kosmetyki znane i te nieznane o które się oczywiście pokusiłam.

DSCF1205

Kolejnym etapem zakupów było przeglądanie kosmetyków do pielęgnacji, oczywiście maseczki i peelingi które wylądowały w koszyku, oraz samoopalacz który poprawi nie tylko mój wygląd alei nastrój. Następnie  lakiery do paznokci. O tak ! przecież nie ma nic lepszego na dobry nastrój jak kolorowe paznokcie. Sally Hensen oraz MIYO wzbogaciły moją kosmetyczkę, a co jeszcze ciekawego? Landrynkowy róż od MIYO to istna perełka która po nałożeniu na płytę pachnie pysznie ! aż ślinka leci. Kolor cudny niczym barbiowy róż a zapach owocowego sorbetu mm… można się przy nim rozmarzyć 🙂

DSCF1208

Zakupy udane i to w niecałą godzinkę, mąż byłby dumny, ja jestem szczęśliwa no i córka która razem ze mną uwielbia testować szczególnie kosmetyki kolorowe 🙂 przyjemnie i szybko no i tanio można zaopatrzyć się na wiosnę i to nie wychodząc z domu. Polecam serdecznie szczególnie młodym mamą i osobą takim jak ja gdzie wyruszenie na zakupy to już całodniowa wycieczka (mieszkam poza miastem)

Wizaż24 póki co to mój numer jeden na liście drogerii internetowych. Wiele ciekawych promocji, konkurencyjne ceny no i co najfajniejsze półka z wyprzedażami gdzie naprawdę można za grosze znaleźć perełki i cudeńka 🙂

DSCF1207

Drogeria internetowa wizaz24.pl

2 Comments Add yours

  1. zaciszekuchni pisze:

    lakier do paznokci Sally Hansen zarąbisty! Sliczny kolor, fajnie się błyszczy i daje piękny efekt-sprawdziłam na sobie ten ciemniejszy 🙂

    1. asiamonka pisze:

      Fakt kolorek super

Skomentuj

