Moje nowe odkrycie L’Occitane

Uwielbiam nowości kosmetyczne, a takie jak te poprostu kocham ! Już od dłuższego czasu szykowałam się do szaleństwa zakupowego kosmetyków L’Occitane, no ale niestety cena nieco odstrasza. Ale skusiłam się w końcu, poszalałam i się zakochałam. Fantastyczne kosmetyki, pełne cudnych aromatów, delikatne, idealnie dopasowane do skóry poprostu MOJE ULUBIONE !

http://pl.loccitane.com/

DSCF0860 DSCF0863

Paczuszkę zamówiłam w sklepie online, niestety u mnie wmieście nie ma stacjonarnego sklepiku, i wielka szkoda bo już wyobrażam sobie jaki jest piękny, pachnący i kolorowy. Do pierwszego zamówienia dostałam miły prezencik – zestaw kosmetyków jako prezent powitalny, oraz kilka próbek. Dodatkowo znalazłam promocje w której do zamówienia dostać można 2mini kremiki do rąk w cudnej puszce. Zakupy zrobiłam, prezenciki dostałam a paczuszka jaka przyszła była cudnie opakowana w różową bibułkę.

DSCF0861

Kiedy kosmetyki trafiły już w moje ręce nie mogłam napatrzyć się na te cudne zestawiki owinięte w celafon, wystające z różowej bibułki. Każdy z nich chciałam już wypróbować, błyszczyk do ust o zapachu wiśni, normalnie do zjedzenia!! Kremy do rąk tak delikatne, fantastyczne, szybko wchłaniają się w skórę pozostawiając gładką jedwabistą powłokę, a ten różany cudny zapach który nastraja radością cały dzień.Niesamowite kosmetyki, drogie ale warte zainwestowania, każdej z nas należy się czasem odrobina luksusu i życia na wyższym poziomie choć na chwilę, a L’Occitane swoimi zapachami i rewelacyjnymi kosmetyki daje nam poczucie dopieszczenia i klasy.

DSCF0864

2 Comments Add yours

  1. GloballGirll pisze:

    Zastanawiam się na L’Occitane od jakiegoś czasu i… chyba się skuszę 😉

    1. asiamonka pisze:

      Zdecydowanie polecam ! Chyba najlepsze kosmetyki naturalne z jakimi miałam do czynienia, cena odstrasza ale stosowanie ich to nieziemska przyjemność a efekty -bajka!! Szczególnie nawilżanie 🙂

Skomentuj

