SHISEIDO Benefiance Tonik łagodzący

W ostatnim JoyBoxie który zamówiłam było wiele nowości a w wśród nich tonik łagodzący marki SHISEIDO. Marka dobra, znana i no nie należy do tanich. Mam to szczęście że udało mi się upolować takie cudo i przetestować na własnej skórze. SHISHEIDO Benefiance to łagodny tonik przeznaczony dla skóry suchej i wrażliwej. Ma delikatną konsystencje jakby olejku, to chyba zawdzięczamy kwasowi bio-hialuronowemu. Tonik o łagodnym zapachu przypominający mi coś jednak nie jestem w stanie określić zapachu, trochę jakby oliwka dla niemowląt ale na słodko. Mimo swojej nieco oleistej konsystencji nie jest tłusty, szybko się wchłania pozostawiając delikatną powłokę na twarzy i doskonale czuć nawilżenie. Uelastycznia i zmiękcza skórę, przez co jest namacalnie gładsza i rozświetlona.

DSCF0822

Tonik do codziennego stosowania, delikatnie oczyszcza skórę odnawiając naturalny odczyn pH. Ja toniku używam po oczyszczeniu skóry, po każdorazowym kontakcie z wodą właśnie by przywrócić odpowiednie pH i przygotować przed dalszymi zabiegami pielęgnacyjnymi.

DSCF0823 DSCF0826

SHISEIDO dostałam w Joy Boxie gdzie za całe pudełko zapłaciłam 49zł. Mój tonik jest o pojemności 75ml jest to jak widać produkt do testowania, pełnowymiarowe opakowanie to 150ml a jego cena to około 170zł. Cena jak dla mnie kosmiczna ale cieszę się że udało mi się go przetestować „po kosztach”. Jestem z niego zadowolona jednak nie skuszę się na jego zakup, z powodu ceny, ale jeżeli uda mi się go gdzieś jakoś zdobyć w jakiejś mega okazji biorę bez zastanowienia 🙂

Skomentuj

