Kwas Hialuronowy 1% – domowe SPA

Powrót do szkoły to był jeden z najlepszych pomysłów minionego roku – Kosmetologia, tak to coś co mnie kręci. Lubię ten temat, lubię o siebie dbać i uwielbiam wyszukiwać czegoś wow co poprawi nie tyle co mój wygląd ale nastrój. Szkoła, szkołą idzie do przodu, póki co niestety sama teoria ale od marca/kwietnia zaczynamy część praktyczną w pracowni kosmetycznej, – i tu coś dla mnie 🙂 Ja już zaczęłam się szkolić trochę na własną rękę i wyszukuje zabiegów odpowiednich do mojej wrażliwej i przesuszonej cery. Głównym ratownikiem dla mojej skóry jest kwas hialuronowy, w sklepie kosmetycznym znalazłam stężenie 1% kwasu, który idealnie nawilża i napina skórę. Ja osobiście używam go bezpośrednio na twarz, choć ma wiele zastosowań min, dodatek do kremów, balsamów, używany jako odżywcze serum na włosy itp. Kwas Hialuronowy ma tysiące zastosowań, może nie każde z nich ale wiele napewno wykorzystam.

DSCF0827

Mój sposób na domowe SPA z wykorzystaniem kwasu hialuronowego 1%.

Przemywam twarz żelem do mycia twarzy, po czym tonizuję skórę delikatnym tonikiem, w tym momencie używam wcześniej wspomnianego SHISEIDO. Zanim skóra przeschnie po toniku, pędzelkiem nakładam kwas hialuronowy. Po nałożeniu kwasu mamy lekkie wrażenie filmu na powierzchni skóry. Twarz w momencie jest napięta, nawilżona i elastyczna, taki zabieg, nawet w domowym zaciszu daje niesamowity efekt co poprawia wygląd ale i samopoczucie, bo która z nas nie lubi czuć się dopieszczona ?

Po kuracji z kwasem nakładam krem który dopełnia efektu, nawilża skórę, a wcześniej nałożony kwas wnika w głąb skóry wiążąc wodę i nie pozwalając jej uciec 🙂

DSCF0831DSCF0832

Kwas HA jest idealny do każdego rodzaju cery, ma wiele właściwości, zastosowań i spokojnie można bawić się nim samemu, przy domowej pielęgnacji.

Skomentuj

