Cudowne życie VIP-a

Dziś otrzymałam kolejną paczkę z kosmetykami marki Schwarzkopf w ramach programu VIP Tester. Przesyłka do kolejnego testowania nowości, w tym zestawie kolejna dawka pielęgnacji od Claudii Schiffer tj szampon + odżywka BLOND&BRIGHT z linii Essence ULTIME z ekstraktem cytrusowym oraz olejkiem który dodaje blasku i delikatnie rozjaśnia włosy. Ciekawa propozycja dla blondynek, ciesze się że trafiła w moje ręce 🙂DSCF0816

Kolejną nowością jakiej jeszcze nie miałam jest mus do włosów. W niewielkim pudełeczku o ciekawym kolorze delikatny piankowy mus który unosi i stylizuje włosy. Nie często używam produktów do stylizacji ale ta nowości zaciekawiła mnie bardzo i zapewne użyję jej przy najbliższej okazji. Do utrwalenia stylizacji otrzymałam również lakier do włosów, oba produkty sygnowane nazwiskiem znanej modelki a linia styliste ULTIME.   DSCF0818

Ostatnim prezentem jest zestaw szampon + odżywka w sprayu z serii Gliss Kur. Regenerujące produkty dla zniszczonych włosów, mam nadzieje że zdadzą egzamin na moim pióropuszu 😛 Szampon miałam w poprzedniej paczce więc wiem że jest siebie wart. Ogólnie bardzo się cieszę że mam możliwość uczestniczenia w projekcie VIP Tester Schwarzkopf, nie tylko dlatego że kosmetyki dostaję w ramach testowania, ale przede wszystkim dlatego że od czerwca czyli od pierwszej paczki moje włosy naprawdę odżyły! Produkty te przy regularnym stosowaniu naprawdę działają cuda. Włosy stają się zdrowsze, wyraźnie gęstsze i grubsze, nie puszą się, nie elektryzują, mają mocną budowę i co dla mnie najważniejsze stały się zregenerowane, już nie łamią się jak dawniej i co najważniejsze nie są sianowate a miękkie i delikatne 🙂DSCF0817

One Comment Add yours

  1. zaciszekuchni pisze:

    VIP to ma klawe życie 🙂

Skomentuj

