L’oreal Skin Perfection testerka ofeminin

Dawno ale to naprawdę długi czas nie brałam udziału w testach, konkursach itp. Praca, szkoła, brak czasu no ale od czasu do czasu staram się zgłaszać do ciekawych projektów, jak min na portalu ofeminin.pl zgłosiłam się do testów nowych kosmetyków nawilżających. Zanim udało mi się zakwalifikować produkty do testów były owiane tajemnicą, nie było wiadomo co to za firma i jakie produkty. Kilka dni temu dostałam przemiłego meila z gratulacjami o dostaniu się do grona testerek. Paczkę otrzymałam wczoraj i ku mojemu zdziwieniu do testów otrzymałam fantastyczne kosmetyki marki L’oreal. Ubóstwiam ich produkty, jak dla mnie to jednak z niewielu marek produkujących kosmetyki na bardzo wysokim poziomie, i nie ukrywam że jak dla mnie to marka z klasą. Niezmiernie się cieszę że znalazłam się z gronie testerek tak wspaniałych kosmetyków. Do testów otrzymałam pełnowymiarowy krem nawilżający oraz skoncentrowane serum udoskonalające. Kosmetyki przeznaczony dla osób w wieku 20+ i skóry wrażliwej. Może tu znajdę ratunek dla mojej przesuszonej i nie doskonałej cery? Od dziś test uważam za rozpoczęty, a o wynikach kuracji dowiecie się niebawem. Z tego co obiecuje ulotka po pierwszej aplikacji doskonale nawilżona skóra, a po tygodniu zauważalne efekty poprawienia się cery. A więc do dzieła

DSCF0798

DSCF0801

Ofeminin.pl dziękuje 🙂

One Comment Add yours

  1. kasiatestuje pisze:

    Ja tez sie dostałam do testów.Jestem po kilku użyciach,,na tym etapie trudno mi cokolwiek powiedzieć,Jedno jest pewne – nie uczula mnie 🙂

Skomentuj

