Yankee Candle aromaterapeutyczny szał

Jakiś czas temu zastanawiałam się co z tym Yankee Candle, co to za szał? za trend? co to za nowość? Dzięki JoyBox-owi miałam możliwość sprawdzenia świeczek Yankee i rzeczywiście z wielu zapachowych świec te są wyjątkowe. Mają piękny intensywny zapach jednak nie za mocny nie drażni a uwalnia zmysły. Po przetestowaniu małej świeczuszki skusiłam się na więcej. Znalazłam na internecie sklepik w którym można zwariować od wyboru Yankee Candle, ja uwielbiam takie rzeczy,kocham świecidełka, i piękne pachnące rzeczy. Nie chciałam szaleć więc delikatnie zamówiłam świeczkę oraz wosk. Ciężko było zdecydować się na coś konkretnego, długo trwały moje zakupy ale w końcu się zdecydowałam. Świeczka mrożona żurawina mmmm… sam zapach przyprawia o wariacje kubków smakowych, cynamon – mój numer jeden wosku nie trzeba topić zapach unosi się w całym pokoju bez odpakowywania z folii, no i sorbet owocowy, zapach który moja córka uwielbia, i jakby mogła zjadłaby tego cudnego kwiatuszka. Rewelacja, produkty Yankee są niesamowite, zapachy obłędne, a wybór nie z tego świata.

DSCF0785

DSCF0789

Uwielbiam jak w domu unoszą się piękne zapachy, w momencie czuć że coś się dzieje, dom jest zadbany, domownicy czują się wypoczęci. Taka domowa aromaterapia działa cuda, kiedy relaksujesz się wśród ulubionych zapachów przenosisz się w krainę ciszy i spokoju, nastrój momentalnie się poprawia, powracają siły i chce się żyć. Często wyszukuje nowości zapachowych i póki co Yankee Candle to mój faworyt, i z pewnością będzie częściej witał u mnie z nowościami. DSCF0792

Skomentuj

