Dyskontowe perełki vol. 2 Peeling z Tesco

Druga część postu z cyklu Dyskontowe Perełki. Tym razem pod lupę stawiam peeling z znanej sieciówki TESCO. Peeling PRO Formula Clear Skin. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to to że produkt wyprodukowano w Wielkiej Brytanii, i to już plus bo będą kilka lat temu w Anglii bardzo ceniłam sobie tamtejsze kosmetyki, których u nas nie znajdziemy. Drugi plus to pojemność i cena ( około 6zł za 150ml ), oraz zapach. Skusiłam się na ten peeling ponieważ moja twarz była w potrzebie a kosmetyku którego używałam od dawna nie zastałam w drogerii, ale nie żałuję a wręcz przeciwnie jestem bardzo zadowolona. Peeling o kremowej konsystencji, z delikatnymi grudkami złuszczającymi, doskonale oczyszcza skórę nie podrażniając jej.Dodatkowo zawiera on ekstrakt z ogórka i witaminy E która jest świetnym antyutleniaczem.

DSCF0671

DSCF0673

DSCF0678

Peeling nakładamy na zwilżoną twarz i masujemy, omijając okolice oczu. Delikatnie złuszcza martwy naskórek, oraz oczyszcza dzięki kremowej konsystencji. Po zmyciu twarz zostaje delikatna i miękka, peeling ten nie wysusza skóry a pozostawia ją gładką i nawilżoną. Jest dość wydajny, niewielka ilość kosmetyku wystarczy na oczyszczenie całej twarzy. Peeling ten stosuje co najmniej raz dziennie a 2 razy w tygodniu stosuję coś mocniejszego aby skóra twarzy wyglądała perfekcyjnie i była dobrze ukrwiona, bo jak wiadomo masaż twarzy wraz z wspomagaczem tj np peeling doskonale działa na ukrwienie skóry i pobudza komórki do działa. Jak widać kosmetologia nie poszła na marne, a co do Scrubu -Clear Skin Exfliating osobiście bardzo polecam. Nie wysoka cena, dosoknała konsystencja no i efekty bardzo zadowalające.

One Comment Add yours

  1. Gosia pisze:

    Ja muszę przyznać, że z dystansem podchodzę do niektórych dyskontowych kosmetyków. Zraziłam się potwornie do szamponu Cien z Lidla ale za to nie ma nic lepszego niż płyn do kąpieli Tesco dla małych dzieci czy krem do rąk z Biedronki. Czasem okazuje się że pozornie niższej jakości (bo dyskontowe i tańsze) kosmetyki biją na łeb na szyję te markowe, extra drogie ….

Skomentuj

