Joy Box – Moje nowe odkrycie

Jak wiecie uwielbiam nowości, lubię wyszukiwać, szperać i znajdować coś czego nikt jeszcze nie zna 🙂 Ostatnio natknęłam się właśnie na nowy box a właściwie Joy Box. Zestaw kosmetyków w stylu ShinyBox czy GlossyBox ale pod patronatem gazety Joy. Pudełeczko chodziło mi po głowie aż się w końcu skusiłam.Cena 49zł za pakiet nowości, dobra cena w szczególności że zawartość naprawdę zachwyca. Zestaw zawiera pakiet podstawowy + 3 kosmetyki do skompletowania.

MÓJ JOY BOX

DSCF0668

W pakiecie głównym znajdujemy pastę Signal, Original Source Żel pod prysznic 328 tropical Coconut, Bielenda Maseczka Professional Formula, Bell Błyszczyk do ust Permanent MakeUp Lip Tint oraz Vaseline Wazelina Pure Petroleum Jelly. Zawartość bogata dużo nowych nowości o których nie słyszałam np permanentny błyszczyk Bell.

Dodatkowo wybrałam Annabelle Minerals Cienie mineralne do powiek w odcieniu brązu/złota, Shisei do Tonik łagodząc Benefiance i  dodatkowo świeczkę Yankee Candle Mini-świeczka z kieliszkiem Yankee Candle. Przy wyborze ostatniego dodatku chwilę zastanawiałam się co wybrać spośród cudów i wybrałam Yankee Candle bo wiem że ostatnio dość o nich głośno i robią furorę na świecie więc i ja chciałam się przekonać o co tu chodzi 🙂

Rzeczywiście świeca pachnie zabójczo !! Citrus Tango tak nazywa się to cudo, pachnie jak nazwa wskazuje cytrusami, sprawiając że ślinka cieknie, a myślami przenosisz się na egzotyczną plażę. Całe pomieszczenie otulone cudnym zapachem, od dawna szukałam takiego poprawiacza nastroju i w końcu się udało, Teraz już rozumie szał Yankee Candle.

Powracając do Joy Box-a uważam że jest to świetne rozwiązania dla poszukiwaczy nowości takich jak ja. Poza tym wiadomo uwielbiam kosmetyki a jest ich w pudełeczku sporo i do tego sama możesz wybrać sobie jakieś cudo, a jest z czego wybierać, i szczerze skusiłabym się jeszcze o kilka takich pudełeczek choćby dla samych dodatków 😀

 DSCF0664

No i przypominam o konkursie  / szczegółu TUTAJ !

Skomentuj

