Mój Święty Mikołaj :)

6 grudnia jak co roku każdy patrzy pod poduszki i wyszukuje prezentów, ja niestety już z tego wyrosłam jednak nie ukrywam że zawsze tli się jakaś nutka nadziei że może byłam grzeczna w tym roku i ktoś o mnie pamiętać będzie. I tak Święty Mikołaj o mnie nie zapomniał, a co najważniejsze zauważył bajzel wśród moich kosmetyków i biżuterii i podarował mi organizer. Super sprawa, fantastyczny prezent, wszystko pod ręką i na widoku. Dziękuje Święty, prezent trafiony w 100% A co wy znaleźliście w tym pełnym radości dniu? Marzenia się po spełniały? piszcie i pochwalcie się co Mikołaj dla Was w worku miał 🙂

 DSCF0657

DSCF0659

DSCF0658

oto moje cudo 🙂

Skomentuj

