Dyskontowe perełki BeBeauty krem-żel do mycia twarzy

Tak dawno mnie tu nie było aż mi wstyd, jednak nie zawsze mam możliwość naskrobania nowego posta. Dzisiaj jednak rozpocznę cykl dyskontowych perełek które uda mi się wyhaczyć po naprawdę zadowalających cenach. Już nie pierwszy raz widzę że marki dyskontów mają swoje produkty nie tylko spożywcze ale i kosmetyczne. Jako pierwszy po mur idzie delikatny krem-żel do mycia twarzy serii Be Beauty marki Biedronka. Jak wiadomo kupiony w dyskoncie w bardzo atrakcyjnej cenie 4,99zł. Jestem z niego bardzo zadowolona, nie jest to produkt drugiej kategorii czy z niższej półki bo szczerze to wyróżnia się na tle innych znanych produktów do mycia i twarzy. Be Beauty ma kilka produktów do pielęgnacji twarzy min. peeling, żel no i krem-żel. Ten ostatni dziś będę chwalić nie tylko za cenę ale głównie za działanie i całą otoczkę 🙂

Krem – żel ma bardzo przyjemny delikatny zapach, trudno mi go określić ale jest naprawdę przyjemny i delikatny, nieperfumowany czy mulący. Również konsystencja genialna, miękka i lekka a na twarzy czuć go jakby myło się pianką, o jasno różowym zabarwieniu. Krem-żel nie tylko fantastycznie radzi sobie z demakijażem – podkład oraz tusz do rzęs co często ciężko zmyć specjalnymi płynami, dzięki niemu zmywa się idealnie nie zostawiając „pandy” na oczach 🙂 po zmyciu i osuszeniu twarzy skóra jest dodatkowo nawilżona, często miałam uczucie ściągnięcia skóry po myciu twarzy jednak tu efekt jest bardzo zadowalający. Skóry miękka, delikatna nawilżona i co najważniejsze oczyszczona. Krem -żel ma jedwabistą konsystencje, jest przeznaczony do każdego rodzaju cery, na pewno nie uczuli, jest idealnie skomponowany i daje super uczucie czystej, odświeżonej i zadbanej skóry.

Uwielbiam zakupy, a tym bardziej lubię kiedy kupując coś nie nastawiam się na nic wielkiego, a po użyciu robię wielkie oczy z zachwytu:)

DSCF0630

DSCF0631

DSCF0635

Jeśli szukacie odpowiedniego dla Was kosmetyku do mycia twarzy lub demakijażu, śmiało i mocno polecam perełkę z naszej Biedronki z serii Be Beauty. Myślę że nie tylko mi wpadł do gustu i nie tylko ja go sobie zachwalam. A może Wy macie jakieś swoje dyskontowe perełki? Jeśli tak piszcie chętnie je wypróbuje i opiszę , a kto wie może dla najlepszego łowcy będzie miła niespodzianka 🙂 Czekam na komentarze, a ja spinam poślady i uciekam pisać pracę , w końcu szkoła to nie przelewki 😛

One Comment Add yours

  1. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award – więcej info na moim blogu 🙂

Skomentuj

