Leniwa sobota

Och jak dobrze, wolna sobota no w końcu święto, wolna święta sobota gdzie miałam szanse chwilę odpocząć od maratonu który teraz wyrabiam w pracy, dzień w dzień praca, po 12h ale zaraz długo wyczekiwany wolny czas tylko dla mnie i dla rodziny no i dla domu. W sobotę miałam mały przedsmak świątecznego nic nierobienia 🙂 Nie do końca to takie nic nierobienie bo przeglądałam zaległam i świeżą prasę która już mi się zaczyna kurzyć i kolekcjonowałam pomysły na nowe posty, już od jutra zaczynam reaktywacje i uporządkowanie zaległości na blogu, a póki co uciekam do pracy.

DSCF0570

Women’s Healt ostatnio mój numer 1 jeśli chodzi o prasę dla kobiet, prenumerata niestety już dobiegła końca, ale myślę że na ten rok też skuszę się na taki luksus.

Skomentuj

