VIP Tester Schwarzkopf – kolejna paczka Ambasadorki

Zbieram się właśnie do pracy, no i nie powiem żeby było to najprzyjemniejszy moment dnia bo wszystko robię w biegu. Nie mówię tu o przygotowaniu siebie ale głównie dziecka, pościeleniu łóżka, sprzątnięcie co nie co aby nie wrócić do syfu 😛 No i w tej porannej bieganinie dzwonek do bramy i uśmiechnięty kurier który już bardzo dobrze mnie zna. Szybki podpis i w podskokach do góry rozpakować paczkę. Domyślałam się że to już teraz właśnie na dniach Schwarzkopf powinien znów rozpieścić mnie nowościami. Raczej mniej mnie a moje włosy który jak nigdy nie miały takiej pielęgnacji i ochrony jak teraz. VIP Tester Schwarzkopf jak to dumnie brzmi, nie tylko z racji tego że to dla mnie wielkie osiągnięcie ale i też dlatego że uwielbiam dostawać prezenty a jednym z nich są właśnie co dwumiesięczne przesyłki od marki. Przy tej paczce stawiamy na stylizacje włosów jak widzę 🙂 Nowości jakich nie znałam wcześniej to Got2be Rise’n’Shine pianka oraz lakier do włosów seria Gliss Kur – szampon, odżywka bez spłukiwania i kolejna nowość BB balsam 11 w 1. Kolejną serią jest Taft do stylizacji pianka oraz lakier, no i dla moich testerek farba Nectra Color – miedź oraz rozjaśniacz w sprayu. Ciekawa paczka i przydatna bo od dawna cierpiałam na brak pianki do włosów 🙂 a może i skuszę się na zmianę koloru?

obraz 2717

obraz 2718

obraz 2719

No nic tak czy inaczej humor poprawiony, buzia ucieszona i w takim nastroju mogę uciekać do pracy pa pa 🙂

Skomentuj

