Moje małe szaleństwo

KOCHAM BUTY ! tak kocham i kochać będę, uwielbiam, choćby tylko po to by leżały na półce i mogła na nie patrzeć i cieszyć się że te oto właśnie perełki są moje, moje wymarzone ! I tak też było tym razem. Łasiłam się na botki od Shoelook.pl łasiłam, zaglądałam przeglądałam i zerkałam co chwilę by ktoś mi ich nie sprzątnął sprzed nosa i czekałam na wypłatę. Kiedy stan konta powiększył się pędzikiem wchodzę na stronę chcę je kupić i co widzę ?? PROMOCJA !! tak tak i to podwójna ! Butki z ceny 139zł zostały obniżone na 49zł! i do tego wybrana torebka za 5zł ale jak to jak kosztuje 89zł?! Trzy razy sprawdzałam czy aby dobrze widzę, czy promocja ta dotyczy moich butów, i czy tej pięknej torebki? No i co jedno i drugie hop do koszyka, aktualizuje patrzę i nie dowierzam ! Cena koszyka wraz z kurierem 62,89zł ? Jak to ? Płacę i czekam na haczyk, czekam czekam i się doczekałam !

Butki z torebusią są moje !! Moje Moje tylko moje ! Buty rewelacja wysokie ale wygodne wyglądają obłędnie są mocne i w rockowym stylu poprostu marzenia ! Torebka również rewelacyjna i to tylko za 5 zł ?? nie wierzyłam, ale już wierzę i wiem że http://www.shoelook.com/ staje się moim ulubieńcem, i zapewne po kolejnej wypłacie zawitam raz jeszcze 🙂

obraz 2716

4 Comments Add yours

  1. Te buty wyglądają po prostu FANTASTYCZNIE!

    I jaka promocja, genialne.

  2. Gosia D. pisze:

    promocja fajna, ale buty nie w moim stylu , nie potrafiłabym nawet w nich chodzić 🙂

  3. kasiatestuje pisze:

    Rewelacyjne buty.Nie dziwie się,że tak bardzo chciałaś je mieć.Dla mnie odrobinę za wysokie

    1. asiamonka pisze:

      dla mnie nieco też za wysokie bo jestem w nich wyższa od męża ale cóż marzenie spełnione 🙂

Skomentuj

