Duet idealny – Owocowa moc od Yves Rocher

Hasło promocja, rabat, gratis działa na mnie pobudzająco, i jak zapewne każda z Was uwielbia takie wabiki. Ostatnio skorzystałam z sprzedaży wysyłkowej z Yves Rocher. Uwielbiam ten sklep ale i shop online też nie jest gorszy, szczególnie jeśli chodzi o promocje 🙂 Wrzucając do koszyka moje ulubione produkty natknęłam się na pewną nowość peeling i maseczkę. Nie mogłam się powstrzymać ponieważ za ten cudowny duet zapłaciłam jedynie 14,99zł a skusiła mnie przede wszystkim owocowa nuta. No to hop do koszyczka – zamawiamy, płacimy i czekamy. Sprzedaż wysyłkowa Yves Rocher ma to do siebie że szybciutko trafia w ręce klienta już po dwóch dniach paczuszka była u mnie no i ten cudowny duecik.

obraz 2699

Peeling  do twarzy z pudrem z pestek moreli. Fantastyczny delikatny a zapach słodkiej morelki który ulatnia się w całym pomieszczeniu. Peeling nakładamy na twarz i masujemy. Konsystencja jak pianka bardzo miękka, drobinki złuszczające również delikatne, nie podrażniają skóry a łagodnie masują, pozostawiając skórę nawilżoną, ujędrnioną i gładziutką. Peeling zawiera same naturalne składniki, w tym wspomniane wcześniej pestki moreli, woda z rumianki z ekologicznych upraw, roślinną glicerynę oraz olejek eteryczny z pomarańczy.

obraz 2705

Po peelingowaniu czas na maseczkę. Maska również mocno nasycona owocami a konkretnie żurawiną. Zapachy obu kosmetyków fantastyczne. Ekspresowa maseczka odświeżająco-chłodząca, ekspresowa ponieważ trzymamy ją na buźce zaledwie 3 minutki. Na oczyszczoną wcześniej skórę twarzy nakładamy maseczkę która jest galaretowatej konsystencji, o ślicznym czerwonawym zabarwieniu. Po nałożeniu maseczka daje efekt chłodzenia a po 3 minutkach jakby wchłaniała się wgłąb skóry, bo przy zmywaniu jej widać że większość wchłonęła się w skórę. Po zastosowaniu twarz jest widocznie odświeżona i odprężona a kolor skóry poprawił się.

obraz 2706

Po takiej kosmetyczno owocowej kuracji człowiekowi odrazu lepiej i weselej. Dzień wolnego uznaje za zaliczony i dobrze zorganizowany 🙂 Marka Yves Rocher często mnie zaskakuje, kosmetyki są rewelacyjne o zapachach do zjedzenia. Polecam każdemu taką chwilę relaksu.

obraz 2713

Skomentuj

