Ambasada Piękna Astor paczka Ambasadorki

ambasa

Astor w ramach programu Ambasada Piękna rozpieściła mnie kolejną co dwumiesięczną przesyłką. Z każdą przesyłką Astor rozpieszcza i dopieszcza mnie jeszcze bardziej. Tym razem w przesyłce znalazłam nowości do codziennego makijażu min:

Astor Perfect Stay 24h połączenie bazy oraz podkładu. Odcień beżowy obawiam się że nieco za jasny ale wypróbujemy jutro.

– szminka Heidi Color Last VIP kolor SPICY – jest niesamowita odcień ni to fiolet ni fuksja usta wyglądają obłędnie!

– maskara Big&Beautifull Style Muse maskara w kolorze czarnym z ciekawą zakręconą szczoteczką

– no i mój ulubieniec ale tym razem w innym kolorze Cheeky Chic Perfect Stay Gel Shine, żelowy lakier do paznokci już Wam znany z mojego wpisu, jest rewelacyjny, długo się utrzymuje na paznokciach i lśni dzięki wzbogaconej formula z dodatkiem Lycry

Jak już mam takie cudeńka to nic nie robić tylko pięknie wyglądać trzeba 🙂 Jak już na włosach mam farbę od Claudii Schiffer na ustach szminkę Heidi Klum to za kilka dni wyglądać będę jak modelka 😀

obraz 2698

Skomentuj

