Foot Works AVON stopy do zjedzenia :)

obraz 2675

Dzisiaj pyszna notka na temat pielęgnacji stóp, pyszna bo to co mam dziś do przestawienia jest do zjedzenia ! Jakiś czas temu skusiłam się do zakupu scrubu do stóp marki AVON z serii Foot Works. Zwykły niezwykły bo o niesamowitym aromacie pomarańczy  cynamonem. Zapach typowo zimowy, wprowadzający w świąteczny (już) nastój. Po pracy niestety moje stopy odmawiają życia, są wycieńczone, zmęczone a po kilku takich intensywnych dniach w opłakanym stanie, więc staram się je dopieścić i serwować im domowe SPA. Dzisiaj postawiłam na skrobanie 🙂 Scrub wygładzający o zbitej konsystencji i tak niesamowitym zapachu że chętnie z tubki przelałabym go prosto do buźki 🙂 Jak wspominałam konsystencja mocna i lepka o żółtym zabarwieniu, z wyczuwalnymi grudkami. Scrub nakładamy na suche stopy i masujemy, masujemy szorujemy, delektujemy się zapachem i patrzymy jak stópki odmładzają się o kilka lat. Po masowaniu spłukujemy pozostałości scrubu letnią wodą. Stópki są niesamowicie nawilżone i gładkie. Skóra po takim masowaniu jest wygładzona, ujędrniona i dotleniona. Stosowanie peelingów nie tylko do stóp ale i całego ciała jest bardzo ważne. Dzięki tego typu kosmetykom martwy naskórek zostaje usunięty, a odnowiona i odświeżona skóra jest gładka i elastyczna. Takie zabiegi poprawiają ukrwienie naszej skóry, wyrównują koloryt ale co najważniejsze i widoczne gołym okiem poprawiają nastrój. Ja uwielbiam robić sobie takie małe przyjemności, bardzo mnie one cieszą szczególnie że w ciągu tygodnia gdzie mam bardzo mało czasu dla siebie, nie zawsze znajduję czas na tę chwilę przyjemności, ale jak już jest robię to dokładnie, starannie i bez pośpiechu. Bardzo ważna jest ta właśnie chwila kiedy w ciągu codziennej bieganiny znajdujemy czas dla nas samych, chwilę która dostarcza nam wiele przyjemności, a takie dla mnie są sam na sam, bez dzieci, męża i reszty rodziny.

obraz 2680

Dziś właśnie tą chwilę tylko dla siebie wykorzystałam na regeneracje stóp które błagały o dopieszczenie. Po tym scrubie nie tylko nóżki ale i cała ja jestem odprężona i zrelaksowana. Tak mi się wydaję że ten scrub nie tylko działa wygładzająco na dolne partie ciała ale i jako aromaterapia dla zmysłów. Jak już wcześniej wspominałam zapach obłędny nuta pomarańczy z cynamonem, a peeling działa również nawilżająco. Po opłukaniu nóg z peelingu i osuszeniu skóra stóp jest niewiarygodnie gładka i to bez użycia pumeksu, no i nawilżona jakby już była po kremowaniu.

obraz 2682

Scrub można zamówić u każdej konsultantki AVON tubka 75ml jest dość wydajny także szybko się nie skończy a cena również zadowalająca bo to około 9 zł w zależności od promocji. Mi udało się go upolować za 5,90 zł 🙂

Skomentuj

