Joanna Piękniejsza z każdym dniem :)

obraz 2612

Kurczę od kilku tygodni staram się jak mogę ale też nie zawsze wychodzi moje staranie i nieco zapuszczam pisanie bloga. Niestety w pracy jest jak jest zamiast 12-stek robię 8-mki i przez to w miesiącu pracy więcej niż powinno 😦 No i tak praca, praca, dom, obowiązki, dziecko, mąż a na pisanie czy relaks czasu nie starcza. Przykra sprawa ale będę działać aby ten czas znaleźć dla Was. Dziś na szybko ponieważ jutro od rana mam kilka spraw do załatwienia a później do pracy, sobota również pracująca a następnie rocznica rodziców i rodzinna impreza. W niedziele powiem w sekrecie mam pierwsze a raczej drugie bo w sobotę zaczyna się semestr ale z powodu pracy pierwsze zajęcia muszę opuścić ale idę do szkoły ! W końcu zaczynam działać a moje plany powoli idą do przodu i kolejny punkt na liście marzeń może zostać wykreślony 🙂 Na temat mojej edukacji innym razem a dzisiaj chcę pochwalić się cudeńkiem jakie otrzymałam od Joanny. I jak w tytule Joanna uwielbia Joannę bo tak rozpieszczana być lubię 🙂 Kilka dni temu całkiem przypadkiem udzieliłam się na fanpagu Joanny gdzie moja wypowiedź została doceniona i nagrodzona. Niespodzianka bardzo miła ponieważ kocham prezenty, uwielbiam nowości i nie ukrywam że tych właśnie cudeniek mi brakowało. Torba ekologiczna które uwielbiam i trzymam w każdej z torebek. Malutki krem do rąk który również zagościł odrazu w mojej kosmetyczce, mini kremik który jest w pogotowiu zawsze kiedy go potrzeba, a w mojej pracy kremu używam raz po raz 🙂 Następną kosmetyczną niespodzianką jest olejek z serii Oleje Świata z olejem makadamia. Pięknie pachnie super nawilża, i wygładza. Oczywiście musiałam go zaraz wypróbować, nigdy nie miałam i nie używałam olejów przystosowanych do skóry twarzy, także tym bardziej mnie zainteresował. Następną i niestety już ostatnią niespodziewanką jest balsam do ust również z serii Oleje Świata z masłem pomarańczowym. Dziewczyny !! kiedy go otworzyłam normalnie chciałam go wylizać, zjeść dziubnąć palcem i zlizać! Zapach nieziemski, konsystencja mocna, fajnie natłuszcza i bardzo długo trzyma się na wargach. Pogoda już taka że mi często pękają wargi poprzez wysuszenie, a ten balsam zapewne sobie poradzi z tym problemem. Tłuściutki, mięciutki no i ten zapach .. na całe szczęście jego konsystencja mocno trzyma się warg i nie da rady go zlizać 🙂

Dziękuje Joanna uwielbiam jak ktoś o mnie dba 🙂

obraz 2613

obraz 2611

Skomentuj

