Oillan Hydro-akrtywny krem do twarzy

Kremu do twarzy jak zapewne każda z Was używam co dzień, a nawet i 2-3 razy dziennie. Niestety nie kupiłam w zapasie mojego poprzedniego, ale na szczęście dzięki portalowi STYL.PL mam możliwość przetestowania kremu OILLAN Balance. Zawsze uważałam że kremy marki Oillan są tylko i wyłącznie dla maluszków i osób z bardzo ostrym zapaleniem i chorobą skóry. Używałam tych kosmetyków kiedy córka miała atopowe zapalenie skóry, wiedziałam że są dobre i działają i sądziłam że skoro reklamowane są przez apteki więc dla zdrowego śmiertelnika nie są wskazane. Ale jak widać źle myślałam. Oillan ma całą gamę kosmetyków dla dla dzieciaczków, dla przyszłych mam, dla chorego i zdrowego. Ja mam skórę przesuszoną, często a właściwie prawie zawsze przy zmianie pogody szczególnie teraz kiedy z lata przechodzimy na jesień a zaraz zimę, kiedy powietrze chłodne, gdzieniegdzie przypraży jeszcze promień słońca, moja skóra bardzo cierpi. Z dnia na dzień wysusza się, a szczególnie w okolicy ust i nosa, skóra łuszczy się i fatalnie to wygląda no i ja czuję się z tym źle nie tylko z powodu wyglądu, ale i skóra jest podrażniona swędzi i szczypie. Od kilku dni właśnie zaczęłam stosować Oillan balance Hydro-Aktywny krem do twarzy. Krem niesamowicie nawilża nie pozostawiając na niej tłustej świecącej powłoczki. Szybko wchodzi wgłąb skóry co czuć w momencie, jest nawilżona i jędrna a co najważniejsze nie łuszczy się i koi szczypanie. Kremu z reguły używam rano po porannej toalecie a następnie w ciągu dnia kiedy czuję że twarz potrzebuje nawilżenia i co zauważyłam? że długi czas bo grubo do południa czuć ten komfort nawilżonej skóry, a to wszystko dzięki składnikom jakie są zawarte w kremie a to min: kwas hialuronowy, masło shea i co ciekawe i przez mnie pierwszy raz ujrzany olej z ogórecznika lekarskiego który ma właściwości odżywcze i przywracające elastyczność skóry. Masło shea znam i wiem jakie ma działanie, kwas hialuronowy również ale olej z ogórecznika to dla mnie nowość a nowości uwielbiam ! Oprócz tych 3 głównych składników oczywiście możemy znaleźć jeszcze witaminę E jako ochrona oraz D-pantenol które działa kojąco na podrażnienia. Reasumując krem idealny ! Nie tylko do skóry suchej ale i wrażliwej oraz alergicznej, no ale nie ma ochów i achów jeden minus musi być i niestety daje go za zapach. Nie jest jakiś odpychający ale też nie zachęca, choć nie ważne co jak wygląda i pachnie a jak działa 🙂 Oillan 5 dla Ciebie, a każdemu kto ma przesuszoną, odwodnioną lub wrażliwą skórę szczerze polecam!

obraz 2607

obraz 2609

obraz 2610

4 Comments Add yours

  1. Bardzo lubię tą firmę 🙂

  2. zaciszekuchni pisze:

    Maja dobre kosmetyki dla skóry atopowej, a ja mam w domu alergika więc znamy tę markę doskonale.

  3. Kamilek pisze:

    Moja żona również ją uwielbia. Jednak w te święta podaruję jej te kosmetyki http://powiewnatury.pl/pielegnacja-ciala.html

    1. asiamonka pisze:

      Ale żona ma dobrego męża 🙂

Skomentuj

