Ambasada Piękna ASTOR -Lakier-Żel do paznokci

 ambasa

obraz 2592

Jako Ambasadorka Piękna marki ASTOR otrzymałam do przetestowania kilka perełek tejże firmy. Jedną z nich jest lakier żel do paznokci ASTOR Perfect Stay Gel Shine + LYCRA. Od początku nie byłam przekonana co do koloru uważałam go za „trupi” jednak coś mnie skusiło i pomalowałam paznokcie. Głównie skusiła mnie chęć przetestowania lakieru w formie żelu, który ponoć utrzymuje się do 10 dni, ale kolor nie koniecznie.Jakbym miała opisać jego barwę jeszcze w słoiczku opisałabym właśnie jako trupie, nie to szary ni grafitowy taki jakiś dziwny, choć ciekawy. Nr 504 You Are Grey-T, no i jak się okazało po pomalowaniu naprawdę jest Great i to w wielu przypadkach. Jakbym miała wymienić wszystkie plusy to zaczynam od :

1. Szybko schnie, kilka chwil i lakier wygląda idealnie po nałożeniu 2 warstw, czas schnięcia to około półtorej minutki, gdzie chyba pierwszy raz w życiu nie zrobił mi się żaden odgniot na świeżo malowanym paznokciu, czy rysa, nic tylko piękna lśniąca, gładka płytka!

2. Łatwo naprawić niedoskonałe, szczególnie w moim przypadku malowanie, gdzie po wyjechaniu na skórki kiedy lakier/żel wyschnie lekko wystarczy przetrzeć palcem a lakier ze skóry schodzi jakby był z gumy.

3. Perfekcyjnie wymalowany paznokieć, płytka jest idealnie gładka i błyszcząca, rzeczywiście wygląda jakby był na nich żel a nie zwykły lakier.

4. Duża pojemność słoiczka aż 12ml

5. Najlepszy pędzelek jaki może być do malowania paznokci! duży ale płaski, i zaokrąglony, o grubym nie odstającym włosiu.

6. Gama kolorystyczna – jak patrzyłam jest duży wybór kolorów tego lakieru co jest wielkim plusem bo napewno zainwestuje w inne kolory.

7. No i oczywiście trwałość, może nie 10 dni ale do 4-5 spokojnie wytrzyma szczególnie przy natężonym trybie pracy dłoni, jak w moim przypadku gdzie w sklepie odzieżowym robi się dużo a czasem o wiele za dużo 🙂

Plusy wyliczone a minusów nie znalazłam, mogłabym się w sumie przyczepić do ceny bo jak wyczytałam za słoiczek trzeba wydać około 20zł, no ale chcąc mieć naprawdę super wymalowane paznokcie robiąc manicure w domu można zainwestować 🙂

obraz 2586

obraz 2588

 Podsumowując dzisiejszą wpis jest pod ogromnym wrażeniem, lakier przypadł mi do gustu, niestety kolor niedopasowany do mojej natury, jednak po wymalowaniu już nie jest taki zły i szczerze po kilku godzinach noszenia go na dłoniach nawet zaczął mi się podobać. Kiedy tak na niego patrzę wiem że kolor pasuje na jesienne i zimowe pory i idealnie będzie komponował się z beżowymi ciepłymi dodatkami.

obraz 2600

3 Comments Add yours

  1. Kasio pisze:

    Bardzo fajny jest ten astorek- mam identyczny kolor i bardzo go lubię, bo świetnie się trzyma i rozprowadza 😉 teraz widziałam je w promocji -25% w hebe, więc chyba sobie zakupię jeszcze jakieś pastelowe, bo jestem zadowolona z nich 🙂

    1. asiamonka pisze:

      Długotrwały efekt, a jak promocja na nie to i chyba ja się skuszę na jakieś pastele 🙂 w końcu wakacji czas to i zaszaleć z kolorami trzeba 😀

      1. Kasio pisze:

        koniecznie sobie sprawdź, na astory w hebe jest promocja chyba do jutra, ale rimmelki są też -20% bodajże do końca miesiąca więc warto przyszaleć z ilością jak jest okazja 😉

Skomentuj

