Miła niespodzianka od JOKO i By Dziubeka

Od jakiegoś czasu listonosz i kurierzy jakoś o mnie zapomnieli, albo ja się zapuściłam w konkursach i testach, ale tak to jest jak się pracuje w odzieżówce gdzie dniówka trwa 13h a kiedy wolne poświęca się czas dziecku i na porządki w domu i pod domem. No ale JOKO nie zapomniało 🙂 Wczoraj popołudniu niczego się nie spodziewając dzwonek do drzwi i znajomy kurier z małą paczuszką do Pani Joanny 🙂 W takich chwilach uśmiech odrazu pojawia się na twarzy, i ta nutka niepewności i radości kiedy zastanawiamy się co jest w środku. Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie marki JOKO i tak się udało że wygrałam jedną z nagród. Nie wiedziałam wcześniej co jest nagrodą więc tym bardziej byłam ciekawa pudełeczka. W środku kartonowego pudełka mała firmowa torebeczka a w niej … cuda cudeńka i jeszcze do tego śliczności i co najważniejsze spełnienie jednego z moich małych ale jednak marzeń! W torebeczce oczywiście cudne kosmetyki marki JOKO! Fantastyczny błyszczyk – przez chwilę wystraszyłam się ciemnego koloru jednak na ustach jest boski i błyszczący co lubię. Prasowany puder, który dla mnie bardziej będzie jako bronzer do policzków ponieważ jest nieco za ciemny, puder – róż piękny pastelowy kolor, elegancka paletka cieni do powiek z lusterkiem no i lakier do paznokcie. A to jedno spełnione moje marzenie to dodatkowa niespodzianka, śliczna bransoletka od By Bziubeka! Cudna w pięknych jesiennych kolorach, z drobnymi kamyczkami! Jest cudna piękna i urocza! By Dziubeka ma wspaniałą biżuterię jednak na moją kieszeń nieco drogą, ale moim marzeniem było mieć jedno z ich cedeniek, i jest udało się dziękuje JOKO.

obraz 079

obraz 084

  obraz 083

Skomentuj

