Velvetic Profi Expresowy krem do depilacji

Używałyście kiedyś kremów do depilacji? A właściwie czego używacie? Ja od zawsze używam jednorazowych maszynek a do nich żeli do depilacji, kilka razy skusiłam się na wosk ale jednak ten ból odstrasza. Kiedyś również skusiłam się na laser IPL jednak kosz zbyt wysoki aby utrzymać oczekiwany rezultat. Tym razem wypróbowałam kremu do depilacji. Słyszałam o nich nie raz jednak nie wierzyłam by krem który nakładasz na nogi działa cuda i depiluje niechciane owłosienie, ale że lubię próbować tego co dla mnie nie znane zaryzykowałam i zastosowałam. Krem nieznanej dla mnie firmy VELVETIC, w ciekawym kartoniku choć bardziej przypominający żel intymny. W środku instrukcja w kilku językach, większość naszych wschodnich sąsiadów, tubka kremu o pojemności 100ml oraz szpatułka w wesołym zielonym kolorze. Szybkie zapoznanie się z instrukcją i nakładamy na oczyszczoną i osuszoną skórę – wszystko zgodnie z wskazówkami 🙂

obraz 2514

Krem po otwarciu nakładany na nogi szpatułką, a że ja lubię szybko użyłam swojej dłoni. Przy nakładaniu czuć nieprzyjemny zapach jakby utleniacza z farb do włosów. Nie za mocny ale jednak wyczuwalny, no i niestety dłoń po nałożeniu kremu miałam wybieloną. Szybko przeczytałam skład ale nie znam tych wszystkich nazw, na szczęście główny i wyczuwalny zapach opisany na kartoniku czyli sole kwasu tioglikolowego (szybko wpisanie nazwy w Gogle) i mamy ! Substancja stosowana w preparatach do trwałej ondulacji a więc znany mi zapach no i już wiemy co działa a nasze niechciane owłosienie.

Włosy zbudowane są z keratyny, która zbudowana jest z aminokwasów. Pomiędzy łańcuchami keratyny występują głównie wiązania disiarczkowe. Stosowanie soli kwasu tioglikolowego w preparatach np. do trwałej ondulacji powoduje rozerwanie wiązań disiarczkowych, co zmienia trwale ułożenie włosów. Ponadto tioglikolan stosowany jako substancja wspomagająca usuwanie włosów w preparatach do depilacji

obraz 2519

Po nałożeniu kremu czekamy od 5 do 10 minut, ja nie mogłam się powstrzymać i już po 5 minutkach zeskrobałam szpatułką kawałek łyski i ku mojemu zdziwieniu zauważyłam kilka włosków, jednak większość z nich jednak tkwiła dalej w skórze. Poczekałam więc kolejne 5 minut, więc wybiło już przepisane 10 🙂 Skrobię i skrobię i moje pierwsze wrażenie na temat tego typu kosmetyku  się sprawdziło. Jak zwykły krem może usunąć owłosienie? Ale dalej po skrobaniu spłukujemy wodą, z wodą popłynęła jeszcze jedna partia i tu już dużo lepiej noga wygląda, jednak najlepsze efekty i małe podniecenie po osuszeniu nóg ręcznikiem, posmarowaniu przed snem balsamem lub kremem nivea i pobudka rano ! Nóżki jak marzenie, gładziutkie, delikatne, no niestety kilka (ale to naprawdę znikoma ilość) włosków została niestety to te wrośnięte w naskórek które niestety trzeba zpeelinogwać.

Ogólna ocena celująca! Szczerze jestem zachwycona, nie musiałam paprać żelem całej łazienki, nie podrażniałam skóry żyletka z golarki, uniknęłam krostek z którymi mam problem po depilacji i właściwie wszystko na plus. Tubka 100ml myślę patrząc na oko że starszy na około 4-5 aplikacji. Cena za to cudo to zaledwie 6,99zł a więc tyle co dobra maszynka do depilacji. Jestem oczarowana, polecam najmocniej jak się da, kosmetyk rewelacyjny, nie podrażnia, usuwa co potrzeba i zostawia skórę naprawdę gładziutką i delikatną. Rewelacja i moje osobiste odkrycie z którego łatwo nie zrezygnuję !

obraz 2515

obraz 2516

Krem do depilacji do kupienia w drogerii internetowej BEAUTIK.BIZ

Skomentuj

