Laura Conti – Czekoladowy zmywacz do paznokci

Ostatnio pisałam na temat matowego manicure a dziś o tym jak go zmyć:) Kiedyś skusiłam się na zakup zmywacza do paznokci ale nie takiego typowego. Poprzednie moje zmywacze strasznie drażniły zapachem, był zbyt mocny i mąż zawsze na mnie krzyczał kiedy zmywałam paznokcie. Zazwyczaj zmywacz zawiera aceton, więc tym razem szukałam czegoś nowego, innego żeby nie było czuć, bo aceton ciężko wywietrzyć. Chodząc po drogerii znalazłam swój dział, szukałam czegoś wow no i znalazłam. Laura Conti – marki nie znam ale chętnie poznam, cena na dwa razy 135ml 7zł, ale skusiła mnie ciekawa buteleczka, no i coś czego wcześniej nie znałam zmywacz zapachowy.

Pojemność zmywacza dość duża 135ml, super buteleczka zaopatrzona w pompkę, super rozwiązanie, nie trzeba przechylać pojemniczka a jedynie delikatnie nacisnąć, by na waciku znalazł się zmywacz. mamy już 2 plusy mojego zakupu ale to nie koniec. Kolejne pozytywy Laura Conti zbiera za zawartość olejku ze słodkich migdałów które nie wysuszają paznokcia po zmyciu a nawilżają go ale to również dzięki bezacetonowej formule. Co najlepsze wielkie brawa za najlepszą rzecz jaką zmywacz do paznokci może posiadać a jest to zapach. Zapach czekolady, a raczej czekoladowego ciasta które unosi się w powietrzu zamiast acetonowego smrodu. Ciekawa sprawa, bardzo mnie ucieszyła mimo iż zmywacza używam bardzo rzadko ale jak już zapach przeuroczy a nie duszący i nieprzyjemny.

Zmywacz jak to zmywacz, usuwa lakier z paznokci, pozostawiając przyjemny zapach, Paznokcie są dopieszczone i nawilżone, nie wysuszone pod wpływem chemii, a do tego mają rewelacyjny dozownik który nie leje się po rękach 🙂 Jak dla mnie super produkt godny polecenia. Marka Laura Conti mimo że jej nie znam za dobrze ma u mnie plusa za nowość jakiej nie znałam wcześniej, mam jeszcze 2 produkty tej firmy i napewno je niebawem przetestuje.

obraz 014

obraz 009

obraz 011

Skomentuj

