Moda na Mattowe pazurki

Ostatnio na przeróżnych stronach internetowych, forach i inspiracjach widzę modę na matowe paznokcie. Dwa może trzy lata temu widziałam po raz pierwszy matowe wykończenie na czarnym lakierze i ten manicure mnie zachwycił. Szukałam chwilę matowych lakierów jednak ceny ich jak dla mnie były kolosalne, więc odpuściłam. Przy pierwszych dniach wiosny kiedy pogoda zaczęła poprawiać nam nastrój, wybrałam się do drogerii aby przygotować kosmetyczkę na zmianę klimatu i znalazłam to oto cudo które spełniło jedno z moich niewielkich marzeń. Matte Top Coat firmy Lovely. Jak wcześniej wspominałam matowe lakiery mają swoją cenę a żeby wybrać nie jeden a kilka w naszych ulubionych kolorach wydałybyśmy majątek. Na całe szczęście marka Lovely wpadła na idealne rozwiązanie matującego lakieru do paznokci. Jest to o wiele prostsze rozwiązanie niż świeżo wymalowanych paznokci podkładać pod czajnik z gotującą się wodą, taką oto ciekawostkę znalazłam na jednej ze stron z cyklu „1001 pomysłów na „.. 🙂 Top Matt nakładany na jakikolwiek inny lakier w naszym ulubionym odcieniu, i po chwili kiedy wysycha na paznokciu pojawia się matująca mgiełka która nadaje naszemu manicure charakterku 🙂 Uwielbiam Matte Top Coat, szybki, łatwy i tani sposób na bycie na czasie w sferze pazurków 🙂

obraz 019

Lakier dostępny w każdej drogerii Rossmann a cena jego to zaledwie 7zł Warto zainwestować w taki wynalazek.

 

 obraz 015

przed z użyciem lakieru Manhattan Lotus Effect kolor 51K

obraz 018

po z użyciem Matt Top Coat od Lovely

 

 

4 Comments Add yours

  1. zaciszekuchni pisze:

    Nawet fajnie to wygląda, nie pomyślałabym…

    1. asiamonka pisze:

      Super wygląda, szczególnie na ciemnych kolorach 🙂

  2. Matte top coat na ciemnych paznokietkach, tres chic : )

  3. Gosia D. pisze:

    fajne…teraz takie cuda wymyślają ….

Skomentuj

