Eveline BB korektor 8w1

W paczce od Styl.pl otrzymałam wiele nowości w tym korektor od EVELINE BB korektor kryjąco – rozświetlający 8w1. Korektora używałam dawno temu, już nawet zapomniałam jaka to przydatna i pomocna rzecz 🙂 Korektor ten zawiera kwas hialuronowy oraz rozświetlające pigmenty, które maskują niedoskonałości. Innowacyjna formuła 8 w 1 to 8 punktów na plus które zapewnia nam korektor BB – bio HYALURON 4D czyli:

1. redukcja cieni

2. pokrycie niedoskonałości

3. nawilżanie przez 24h

4. wygładzenie

5. ujędrnienie

6. napięcie

7. odżywienie i

8 . regeneracja

obraz 2485  

Nie mogłabym pisać dzisiaj o nim gdybym nie przetestowała go na własnej skórze 🙂 Korektor jest naprawdę rewelacyjny, idealnie kryje cienie pod oczami, oraz niedoskonałości jak np czerwone krostki. Pędzelkiem nanieść niewielką ilość korektora na problemowe miejsce i delikatnie rozprowadzić bądź wklepać opuszkami palców. Korektor nie zostawia grudek, nie działa jak tynk a delikatnie kryje i wyrównuje koloryt. Po nałożeniu korektora skóra staje się wygładzona, bez skazy i rozświetlona, nawet bez pomocy podkładu. Nie zauważyłam napięcia skóry czy wygładzenia, ale napewno nawilża i redukuje cienie, nie podrażnia skóry, nawet w okolicy oczu gdzie skóra jest bardzo delikatna. Przy systematycznym stosowaniu możliwe że zawarty w nim kwas hialuronowy poradziłby sobie z wygładzeniem zmarszczek ale ja jednak do tego typu walki jestem nastawiona na kremy pod oczy czy roll-ony.

Używając korektora jako typowy korektor do makijażu jestem zdecydowanie na tak! Sprawia że buźka wygląda lepiej, jest wypoczęta, gładka i promienna. Kolor idealnie dopasowuje się do cery, jest malutki z aplikatorem jak błyszczyk, zmieści się w każdej kosmetyczce i można użyć go w każdej sytuacji 🙂 Wcześniej stosowałam korektory w sztyfcie jak szminka jednak pędzelek i lekko płynna konsystencja jest super rozwiązaniem bo dokładniej można rozprowadzić kosmetyk.obraz 2487

Pojemność korektora to 7ml a cena około 14zł

obraz 2488

One Comment Add yours

  1. Czasami widuję go w Biedronce 🙂 Lubię korektory od Eveline, zwłaszcza Art Scenic 🙂

Skomentuj

