Adidas cool&care 6 in 1

Jakie to szczęście mnie dopadło że jako jedna z pierwszych mogę testować linię dezodorantów Adidas rekomendowana przez Ewę Chodakowską a to wszystko dzięki portalowi Wizaż.pl. Ostatnio staram się prowadzić systematycznie zdrowy – sportowy styl życia, a więc i taka ochrona bardzo mi się przyda. Adidas to marką którą każdy z nas zna, nie tylko produkuje super sportowe ciuchy i buty ale i ma swoją linię kosmetyczną którą już na swoim blogu opisywałam. Dzisiaj o mojej próbie sił z Adidas cool&care 6w1, antyperspirant który utrzymuje świeżość i chroni przez 48h. Pierwsze co idzie na plus to oczywiście zapach który jest świeży, niezbyt perfumowany czego nie lubię, a delikatny i przyjemny dla nosa. Przy wysiłku fizycznym dezodorant ten faktycznie chroni, skórę jak i ubrania które nie przeciekają potem, nieprzyjemny zapach także jest niwelowany. Nowa formuła 6 w 1 chroni nas od nieprzyjemnego zapachu, potu, bakterii ale i naszą odzież nie odbarwiając jej, a dodatkowo długo utrzymuje świeżość, może nie 48 godzin ale napewno 20h co już sprawdziłam 🙂 Dezodorant mam w dwóch wariantach a aerozolu i w kulce. I jeden i drugi spełnia jest super, aerozol noszę zawsze przy sobie, choćby dla odświeżenia po pracy a przed imprezą 🙂

 obraz 2483

obraz 2484

Skomentuj

