W pigułce – podsumowanie ostatniego tygodnia

Niestety ostatni tydzień miałam bardzo zabiegany i nie miałam kiedy usiąść i skupić się na pisaniu. Wreszcie miałam swoje wymarzone wakacje, krótkie bo krótkie ale udane 🙂 Rodzinny wyjazd do Szczawnicy, odpoczynek i relax, później praca i przemeblowanie w domu. Tak właśnie zleciały mi ostatnie dni ale postaram się nadrobić wszelkie zaległości 🙂 W zeszłym tygodniu zapomniałam pochwalić się wygraną w konkursie Strefa Urody oraz PinkiDrinki.pl. Zaraz przed wyjazdem na wczasy odebrałam przesyłkę w której była super gra Alkochińczyk który zostawiłam rodzicom by pod naszą nieobecność zbytnio się nie nudzili oraz zestaw kosmetyków marki Joko. Kosmetyki są rewelacyjne, szczególnie urzekła mnie szminka – kredka, kolor fantastyczny idealnie dopasowany do moich ust 🙂 dodatkowo paletka cieni do powiek w kolorach niebiesko-grafitowych. podkład oraz coś co uwielbiam baza pod make up. Kosmetyki oczywiście będę w użytku w najbliższych dniach 🙂

obraz-2424

obraz-2423

 

Dodatkowo po raz kolejny udało mi się zdobyć suplement Nobles Health – Get Slim Daytime suplement wspomagający odchudzanie, a wojnę z kilogramami toczę od pewnego czasu także nagroda w 10 🙂obraz-2420

obraz-2421

Do tej mojej małej kolekcji dołączył również zestaw kosmetyków od Uroda Active 90. Kosmetyki przeznaczone dla osób aktywnych więc dla mnie jak tylko zwalczę w sobie wewnętrznego lenia 😛

obraz-2462

obraz-2463

 

 

 

2 Comments Add yours

  1. Nigdy nie używałam kosmetyków Joko 😉

    1. asiamonka pisze:

      Ja wcześniej też ale lakier do paznokci, szminkę no i podkład pod makijaż polecam są super !

Skomentuj

