Blondynka w wielkim świecie :) Schwarzkopf BLOND Me

Jak wspominałam wcześniej oprócz tytułu Vip Tester Schwarzkopf dostałam się do testów linii typowo dla blondynek BLOND Me. W ramach testów mogłam wybrać sobie 2 specjalistyczne kosmetyki do włosów typowo blond więc wybrałam :

Maskę Nabłyszczającą do wszystkich włosów Blond Keratin Restore Blonde

oraz

Nabłyszczającą odżywkę w sprayu do wszystkich włosów Blond Shine Enhancing

Kosmetyki profesjonalne, maska pachnie jak micha owoców, a spray jest z drobinkami złotych pigmentów które rozświetlają pasma włosów. Jestem zachwycona paczuszką, kolejny miły poranek 🙂

 obraz 2417

obraz 2418

obraz 2419

Więcej informacji na temat kosmetyków linii BLOND Me na stronie Henkel

Skomentuj

