Testujemy z Styl.pl

Dzisiaj z samego rana listonosz uszczęśliwił mnie paczuszką jaką dostałam do testowania z portalu Styl.pl. Stan jaki mnie ogarnął przy otwieraniu przesyłki jest nie do opisania, cofnęłam się 20 lat do tyłu i jak dzieciątko zachwycałam się każdą jedną rzeczą jaką znalazłam w worku Św. Mikołaja 🙂 Ochy i Achy nie miały końca same cudne cudeńka no i miły liścik. W wcześniejszym poście pisałam o produktach jakie dostane ale dopiero teraz kiedy mam je w ręce czuję że to będzie cudowne testowanie. Oczywiście będę opisywała kosmetyki jeden po drugiem jednak przyznam że już mam swoich faworytów których musiałam użyć, a co najlepsze dostałam coś co było na mojej WhishList 🙂

obraz 2397

Skomentuj

