PALLADIO rice paper – magiczne bibułki

Wiele z was napewno używa bibułek matujących, ja głównie zabieram je ze sobą kiedy wychodzę na wielkie wyjścia, są rewelacyjne, fajnie matując a raczej zbierają nadmiar sebum które wytwarzamy nawet pod warstwą pudru. Niestety po przetarciu bibułką puder schodzi również z połyskiem i wtedy nakładamy kolejną warstwę pudru. Ja nie lubię nakładać na siebie coś raz po raz, maluję się raz a porządnie a z przekonania że kolejna warstwa pudru czy podkładu bardziej blokuje dopływ powietrza do skóry poprostu tego unikam. Jakiś czas temu udało mi się wygrać w konkursie na FB zestaw kosmetyków marki PALLADIO. Firma mi nie znana tym bardziej byłam zachwycona bo uwielbiam nowości. Szukałam jakiś informacji na jej temat w internecie i już wiem że marka znana bardziej w USA niż u nas w Polsce. Kosmetyki ich wyróżniają się fajną grafiką na opakowaniu, naturalnymi składnikami i ziołowymi oraz witaminowymi dodatkami. Dzisiaj jednak chcę opisać jeden z ich produktów który mnie urzekł i zachwycił. Matujące ryżowe bibułki! Bibułki te jak każde inne rewelacyjnie matują zbierając nadmiar sebum ale i co najlepsze pudrują. Każda jedna bibułka jest pokryta delikatną warstwą pudru która w momencie zbierania sebum matuje przetłuszczającą się strefę. Dzięki nim nie trzeba makijażu poprawiać by skóra twarzy się nie świeciła bo bibułki robią to za nas takie 2 w 1. Jak dla mnie rewelacja, szczególnie że bibułki wykonane są z czystego ryżu. Buszując po internecie znalazłam polską stronę marki PALLADIO na której można kupić te cudowne bibułki oraz inne magiczne kosmetyki. Bibułki są schowane w malutkim płaskim pudełeczku które zmieści się w każdej nawet najmniejszej kopertówce, i zawsze możesz mieć je przy sobie. Cena za pudełeczko gdzie znajduje się 40 sztuk bibułek to 18 zł, i co ciekawe dostępne są w 3 wariantach kolorystycznych.

obraz 2399obraz 2404  obraz 2400

2 Comments Add yours

  1. Widziałam kosmetyki tej marki na kosmetykizameryki.pl. Muszę przyznać, że do tej pory nie używałam produktu tego typu ;))

    1. asiamonka pisze:

      Jest naprawdę rewelacyjny ! 🙂

Skomentuj

