ASTOR True Match Skin

Nie maluję się zbyt często, jedynym kosmetykiem bez którego nie wychodzę z domu to maskara, jednak na wielkie wyjścia stosuje pełny make up. Wczoraj było wielkie wyjście, z dziewczynami z liceum umówiłam się na miasto więc była okazja aby zabłyszczeć. Na takie wyjścia zawsze miałam przygotowany podkład L’oreal Infallible jednak odkąd mam to szczęście być Ambasadorką marki ASTOR przestawiłam się na ich kosmetyki. W ostatniej paczuszce dostałam właśnie podkład idealnie podpasował mi kolorem Nude 200. Podkład True Match Skin, który kryje i matowi skórę. Uwielbiam nowości więc szybko go wypróbowałam i zakochałam się od pierwszego razu. Odkąd pamiętam używałam jednego podkładu który kupowałam raz po raz i byłam nim oczarowana ale teraz po przetestowaniu True Match Skin zostaję mu wierna. Jak dla mnie jest idealny, delikatny, satynowy, twarz gładziutka, mięciutka i perfekcyjnie pokryta nie tworząc maski, ani smug, a najlepsze jest to że skóra się nie świeci a jest wykończona jakby pokryta pudrem. Do tego po całonocnych baletach twarz jest bez skazy, makijażu nie trzeba poprawiać, nie jest też ciężki dzięki czemu skóra spokojnie oddycha, i długo pozostaje świeża no i piękna 🙂 Jestem bardzo zadowolona, szczerze gdybym nie dostała do przetestowania tego podkładu z Ambasady Piękna nie wiem czy bym pokusiła się na coś nowego szczególnie że przed dopasowaniem do siebie odpowiedniego podkładu (L’oreal Infallible) długo szukałam tego jedynego który będzie spełniał moje oczekiwania, jednak tu był strzał w 10-tkę. Astor jesteś Wielki ! Kolejny kosmetyk który podbił moje serce i to kolejna sztuka marki Astor 🙂 Brawo !

 obraz 2355

obraz 2356

obraz 2357

Skomentuj

