Help Maja Mróz

maja

STOWARZYSZENIE „Dajmy dzieciom Miłość” ul. Rzemieślnicza 22, 33-113 Zgłobice

wpłaty w PLN nr: 50 1500 1748 1217 4002 4722 0000

Żeby wpłaty trafiły do Mai prosimy uzupełnić wpłatę dopiskiem: MAJA MRÓZ

 

Wiele na świecie osób cierpiących i wiele dzieci które potrzebują pomocy, jednak kiedy dowiemy się o chorobie kogoś znajomego ta wiadomość bardziej do nas trafia. Moja była sąsiadka ma dwie córeczki jedna z zespołem Downa druga 4-letnia cierpiąca na nowotwór złośliwy który zaatakował lewe oczko Mai. Niestety nikt nie jest w stanie pomóc Mai w jej cierpieniu jedynie finansowo wspólnymi siłami można uzbierać kwotę na leczenie. Serce się kraja kiedy dzieciątko cierpi i każdy chyba w jakikolwiek sposób chce pomóc. Od pewnego czasu zastanawiałam się jak ja mogę pomóc i wymyśliłam mini loterię z nagrodami, z której dochód zostanie przeznaczony na leczenie dziewczynki. Cieszę się że nie każdy ma serce z kamienia i udało mi się znaleźć sponsorów którzy podarowali na rzecz Mai kilka nagród które będą możliwe do wygrania w loterii. Niestety ja jako zwykły obywatel nie mam mocny zorganizowania wielkiego wydarzenia ale skromne spotkanie wśród przyjaciół i ludzi którzy chcą pomóc. Udało mi się zdobyć ponad 80 nagród co idzie za tym 80 losów, minimalny koszt jednego losu to 5zł jednak nikt nie będzie miał nic przeciwko jeżeli dobre serduszka będą chciały na rzecz Mai przekazać większą kwotę.

Spotkanie mam zamiar zorganizować już na dniach także Tarnowianki łączmy się, podglądajcie mojego bloga i czekajcie na spotkanie, dzień, miejsce i godzinę postaram się ustalić jak najszybciej. Nagrodami są kosmetyki które każda z nas kocha 🙂 Dziękuje sponsorom nagród min. marce Verona, hurtowni Coloris, Full Mellow oraz innym które prosiły o dyskrecje 🙂

obraz 2378

 

Skomentuj

